Jafo Skrevet August 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 hehe høyeste bud over en krone ;) hvis du skal bytte stempelringer blir det jo straks en større jobb, for da må du jo komme til fra undersiden, men burde vel være mulig med motoren i bilen. Bok til bilen kan bestilles direkte fra Haynes: http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10001&storeId=10001&productId=14081&langId=-1 Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 byr deg en 100lapp bare for å starte da.. Da er hvertfall den boka kjøpt. blir veldig offtopic dette.. Men men.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet August 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Flyttet denne til salgsforumet :) http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=46746 Du kan jo gi ett nytt bud der :) Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guardion Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Hehe, stive priser fikk eg òg erfare her isted. Ringte opp på Bilhuset Kråkenes for 10min siden. Spurte ka de skulle ha for å skifte ventilpakningene/tetningene, bruker litt olje bilen min. Fikk sjokk då eg fikk høre prisen på 3500 + deler:eek: Er det virkelig mulig? Ikkje det bare å løfte på lokket og skru ut ventilene då? Siter 90' Mitsubishi Galant GLSi 4x4 (E38A) I Can Resist Anything But Temptation Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Tja, hvis man kommer til pakningene fra oversiden, uten å ta av toppen, hørtes det dyrt ut, men hvis man må (som jeg tror man må) av med toppen, er det nok der det ligger. For da må man ha av registerreima, og de som har sett oppi der vet at du ikke har mange centimeterene å skru på i front av motoren. btw, sjekket prisen på forsikring av bilen som GTi.. gikk fra 3700,- til 7000,- (delkasko 75% bonus) men, bilen står på biltilsynet registrert som GLSi godkjent ombygd med 2.0 Doch 106 kw, og jeg ville ikke få igjen penger for en GTi hvis bilen skulle bli stjålet, selv om jeg forsikret den som GTi., samt at forsikringsselskapet ikke hadde registrert antall hk på GLSi'en ;) så jeg beholdt min GLSi forsikring, jeg... når han på forsikringsselskapet tastet inn med Full kasko, sa han bare "OJ"... nevnte ikke prisen, da men kan anta at man kunne ha kjøpt seg en ny GTi i året for den prisen... :) Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 jeg fikk anslått 7000kr for bytte av ventiltettinger og sånt, men det var innkludert bytte av stempelringer og plansliping av topp. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guardion Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by Jafo btw, sjekket prisen på forsikring av bilen som GTi.. gikk fra 3700,- til 7000,- (delkasko 75% bonus) men, bilen står på biltilsynet registrert som GLSi godkjent ombygd med 2.0 Doch 106 kw, og jeg ville ikke få igjen penger for en GTi hvis bilen skulle bli stjålet, selv om jeg forsikret den som GTi., samt at forsikringsselskapet ikke hadde registrert antall hk på GLSi'en ;) så jeg beholdt min GLSi forsikring, jeg... :) Hehe, forsikring er gale. Eg betaler no 8000 (20% bonus, delkasko) Men skjønner ikkje koffor det ska være så dyrt med galanten. Det finns jo faen ikkje nokke statistikk på Galant GTI. Den bilen er jo generelt sjelden her i norge. At de bare ska skylde på "GTI" navnet er for gale syns eg. Akkurat der bør noe gjøres. Når man snakker om HK: Hentet ikkje du en Dynamic 4?? Der ska det jo være 110kw?? Siter 90' Mitsubishi Galant GLSi 4x4 (E38A) I Can Resist Anything But Temptation Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilmann Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Min Galant GTI 16V betalte jeg 5600 for. Det er nåen år siden, og den var reg. på min mor. Bilen var reg. med alarm, egen garasje. 16' km og ellers full kasko. Girkassa måtte overhales på omtr 130000km (11500kr) Noen andre som har vært borti det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by Guardion ..snip.. Når man snakker om HK: Hentet ikkje du en Dynamic 4?? Der ska det jo være 110kw?? Tja, i det svenske vognkortet til "min bil" står det 106 kw men det er jo en relativt "tidlig bil" ('89) kan jo være endret i de nyere modellene (eventuellt da også på den vanlige GTi'en?) Har sett mange angi HK på GTi som 150.. :) Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.