Vendetta Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Fått meg en Scirocco jeg også...var så heldig å finne en helt strøken en noen få mil unna meg...er en 87modell 16V GTX..til våren så vil denne bli å se på treff...smelle den nedpå og få på noen cromma lisser....så blir vel motoren modifisert etterhvert..selvom bilen allerede er sprek..men blir aldri sprek nok..får håpe det blir flere å se på treff etter hvert da...kjedelig å sitte ved grillen alene...tar gjerne i mot tips om nett-sider hvor det er mye "snax" til denne bilen....vi ses. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePOX Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Bilde - bilde - bilde !!!:D Min er vel klar til september treffet på rudskogen Kommer du ? :cool: Siter E-UP ! Epox goes electric !!Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Kan joine deg ved grillen jeg vettu vendy så kan du få sikle på rimmsa mine...hehehe Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vendetta Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by DeeLuxe Kan joine deg ved grillen jeg vettu vendy så kan du få sikle på rimmsa mine...hehehe haha DeeLuxe...du kjøper drømmene mine..pass deg en kveld..så er de plutselig borte...men 14" a gitt...nøkkelringer har jeg nok av;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vendetta Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by ePOX Bilde - bilde - bilde !!!:D Min er vel klar til september treffet på rudskogen Kommer du ? :cool: Tjenare...bilen min er jo orginal..forrige eier hadde senka den litt..og satt på noen 15" alu...ser bedre ut enn orginalt..men ikke akkurat noe å vise frem enda...men gøy å se en, når man først er på treff...er jo ikke så mange...bra jeg har noen å grille sammen med..hehe...ser du har satt på hvite blinkers...hvor bestillte du det da?Har ikke bilde enda..men får lagt det inn snart...så da ses vi vel kanskje i september da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePOX Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Jeg har ikke satt på hvite blinkers, det er de originale lampene på denne modellen, med hvite 80' talls -streker over hele lyktene Dette er en Scirocco Scala "White cat", hvit bil med hvitt interiør og hvite baklykter, Nå har jeg fått bytta blinkersene i skjermene, Ripp off på liertoppen, 460,- for standard hvite blinkers til 80' talls VW, Og da greier dem f*** meg ikke og sette i hvite pærer som lyser gult engang og i tillegg så er tette-lista rundt svart, så den måtte jo modifiseres Hvite blinkere foran har jeg prøvd å bestille 2 ganger fra en tysk nettbutikk, men det skjer ingenting, men jeg tror jeg venter litt. (De koster 99 Euro+frakt) Siter E-UP ! Epox goes electric !!Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vendetta Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by ePOX Jeg har ikke satt på hvite blinkers, det er de originale lampene på denne modellen, med hvite 80' talls -streker over hele lyktene Dette er en Scirocco Scala "White cat", hvit bil med hvitt interiør og hvite baklykter, Nå har jeg fått bytta blinkersene i skjermene, Ripp off på liertoppen, 460,- for standard hvite blinkers til 80' talls VW, Og da greier dem f*** meg ikke og sette i hvite pærer som lyser gult engang og i tillegg så er tette-lista rundt svart, så den måtte jo modifiseres Hvite blinkere foran har jeg prøvd å bestille 2 ganger fra en tysk nettbutikk, men det skjer ingenting, men jeg tror jeg venter litt. (De koster 99 Euro+frakt) Ahh..så det er orginalt altså...slett ikke værst...lyktene mine er også orginal mørke (halv sotet) ..men må prøve å få til hvite blinkers foran og på sidene, og ha det mørkt bak...får se hvordan det blir....men Krogslund a/s fikk visst tak i en del griller,sideskjørt,bak/foran osv til disse bilene...og det er ikke værst...så får bla i noen kataloger å se hva jeg finner.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by Vendetta haha DeeLuxe...du kjøper drømmene mine..pass deg en kveld..så er de plutselig borte...men 14" a gitt...nøkkelringer har jeg nok av;) er 14" som er greia vettu...bling bling...:) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePOX Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Originally posted by Vendetta ....men Krogslund a/s fikk visst tak i en del griller,sideskjørt,bak/foran osv til disse bilene...og det er ikke værst...så får bla i noen kataloger å se hva jeg finner.. Hvis du trenger noe av den originale stylingen, så står det en vrakbil på asker og bærum høggeri (Isi på Skui). Siter E-UP ! Epox goes electric !!Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vendetta Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Originally posted by ePOX Hvis du trenger noe av den originale stylingen, så står det en vrakbil på asker og bærum høggeri (Isi på Skui). hehe...skal ha det i bakhodet...men trenger ingenting.....forløpig...får se ann etter vintern...om det går feil vei i rundkjøringa...gleder meg alt til våren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 ast performance har ett sett med hvite fram blinkers til deg. ligger å venter i butikken! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vendetta Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Originally posted by TurboPolo ast performance har ett sett med hvite fram blinkers til deg. ligger å venter i butikken! Takker for svar...da får jeg kontakte de og be de sende det til meg...om de fortsatt er tilgjengelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Gratulerer da :D Slutt på luft ja, samme her...ble gti på meg her om dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 det står en 16v gtx her til salgs..strøken og fin.. den kostet 25000 ? er det den du har kjøpt? mvh Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vendetta Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by Mandel det står en 16v gtx her til salgs..strøken og fin.. den kostet 25000 ? er det den du har kjøpt? mvh hm...kjøpte min i begynnelsen av juli...og da stod den "parkert" i Aurskog....en mørke grå en...vet ikke om det er den du har sett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg