Gå til innhold

Erfaring med Powerzone?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte camberkit til bilen min fra Powerzone, og fikk beskjed om att det ville ta noen uker, for det hadde de ikke på lager. Merkelig nok så kom det allikevel etter 5 dager.. :)

Uansett, så er det ikke leveringstid som gjør att jeg handler andre plasser. Har enkelte ganger kjøpt deler fra USA (inkl. frakt og evnt. moms) for halvparten av det Powerzone skal ha for samme del. Har også alltid fått varene i løpet av 1-2 uker

- '92 Honda civic vti

- '99 Honda Integra type R - (solgt)

- '92 Honda civic vti (solgt) -

- '93 Honda crx del sol vti (solgt) -

- '95 Honda Accord 2.0i (solgt) -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var en her som bestillte elektriske M3 speil et par måneder før jul. Etter å ha ringt å klaget maaange ganger, så kom speilene i posten nå ganske nylig. Men var de elektriske? NIKS! De hadde altså prestert å sende manuelt justerbare, enda de blei spurt om på telefon om det var elektriske speil derav powerzone hadde svart at jada de var elektriske. Speilene blei sendt i retur..

Jeg har selv bestillt et par ting derfra og da klarte de å sende med TÜV papirer for BMW (faen sku jeg med det??!) Ringte vel en 2-3 ganger og sendte noen mail å klaga, men fikk til slutt papirene mine etter mye om og men.

Når jeg bestiller en vare så forventer jeg å få den relativt kjapt. Det skal ikke ta 2-3 uker...

Jeg kommer heller ikke til å bestille mer derfra og vil ikke anbefale det til noen andre heller..

¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider