Gå til innhold

Erfaring med Powerzone?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Slik bestiller man fra PZ:

1. RING (ikke mail!!!!) og spør om de har delen du skal ha på lager

2. - "ja det har vi på lager" - bestill i vei og vent noen dager så er du lykkelig

-"nei det må vi nok bestille opp" - rop: DERE KAN SYKKLE VANNRETT INN I HÆLVETE OG BRENN BUUUUURN BURN

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...
Slik bestiller man fra PZ:

1. RING (ikke mail!!!!) og spør om de har delen du skal ha på lager

2. - "ja det har vi på lager" - bestill i vei og vent noen dager så er du lykkelig

-"nei det må vi nok bestille opp" - rop: DERE KAN SYKKLE VANNRETT INN I HÆLVETE OG BRENN BUUUUURN BURN

HEHEHEHE!!!!!

Men er ikke så sikker da heller.... Bestillte baklys derfra for noen år siden. Først var det 4 ukers ventetid,noe som kjapt ble til 8..Så fikk jeg beskjed om at de var kommet,og alt var i orden(trodde jeg). 3 uker senere ringte jeg og da hadde han visst pakka under armen og var på vei til posten..(!). Når det var gått ytteligere 3 uker ringte jeg igjen, men da hadde de visst ikke kommet enda......Langt utpå høsten en gang dukka det plutselig opp ett par baklys gitt!!! Bare synd jeg hadde solgt bilen min da.. nonono

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

bestilte en to delt hekkpoiler der i fra!!! dette er vel to år siden, har betalt for hele dritten men jeg har ikke fått resten til de enda!!!! TAKK SKAL DE FAAEN I MEG HA!!!!!!! :(:(:(:(::(:(:(:(::(:(::(:(:(:(::(:( de suger

89 Corrado G60 (driver å bygger opp)

69 Bobble Rodster cab (havarert motor)

83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813

93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis bestilte nytt fjærbeinstag til sin golf 4!

Da han fikk det, så man tydelig at det hadde veæt montert på en bil før! Det var endel riper på den og man så tydelig merker etter skruene det hadde vært montert med.

Dem selger brukt til full pris!

Men han gadd ikke klage!

Men det hadde jeg gjort :anger:

- 01 Evo VI Tommi Makinen Edition

x 95 Audi RS2

x 86 Audi UrQuattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

powerzone.. herregud.. største møkka butikken ever..

kunde behandling er ikke akkurat noe de har hatt kurs i.. der går det ikke mye tanker rundt i hodet iløpet av dagen.. bare hva de skl spise til lunsj og hvor tidlig de kan gå hjem..

00 Audi TT 1.8T Quattro

93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt )

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! )

92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ganske bra overprisa der etter det jeg kan huske når de hadde butikk i særp...

var hos de å sjekka pris på gule koni til mondeo'n..

var visst 6 ukers leveringstid og billig var de heller ikke..

kjøpte de av gundersen sportscar... bestilte mandag og fikk de fredag.. til bedre pris...

har ikke så mye til overs for PZ.........

'01 E39 530DAT

'95 mondeo sedan

www.fordmondeo.org

www.mondy.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Kjøpte hovedlyktene på golfen via mail hos powerzone, 3 ukersleverings tid, kom på dagen 3 uker etter!

da tror jeg du er den eneste som har opplevd dette! da hadde de det sikkert på lager men bare viste det ikke!

89 Corrado G60 (driver å bygger opp)

69 Bobble Rodster cab (havarert motor)

83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813

93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da tror jeg du er den eneste som har opplevd dette! da hadde de det sikkert på lager men bare viste det ikke!

de hadde det på lager ja, bestillte baklykter og blink fra autospar, 5 uker etter så var de ennå ikke sendt!

aldri mer der, holder meg te powerzone til jeg får dårlig erfaring med de

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

Jeg bestilte 1 felg (Brock) fra de og etter et par uker med venting så fikk jeg felgen.... som var feil.

Måtte betale frakt for å sende felgen i retur til de samt vente et par nye uker på ny.

Hadde nok blitt billigere og kjappere å bare kjørt ned til D&W i Tyskland og hentet felgen ja :(

Men folk må få opp øynene for å bestille fra utlandet.

Ebay for eksempel er ikke noe problem å få ting ifra.

De fleste store firmaer sender over hele verden og d er faktisk billigere.

F.eks kunne jeg få 4 x18" felger med dekk ferdig balansert levert hjem på døren for 12000 kr inkl moms og frakt. Var TSW felger, ikke av de billigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider