Gå til innhold

SELGES: 2x12" Pioneer SPL høyttalere + RF 1501BD forsterker

Ranger emnet

fr3dr1k

Anbefalte innlegg

Selger:

2x 12" Pioneer TS-W121SPL - 750w RMS / 2000w PEAK

TS-W121SPL.jpg

1x Rockford Fosgate 1501BD Forsterker - 1680w RMS, men kan lastes helt ned til 1ohm da den gir nærmere 2500w RMS.

rf1501bd.jpg

Veiledende pris på dette da jeg kjøpte det for litt over et halv år siden er 17800,-

Alt sammen har ligget i garasjen nå i 4-5 måneder, men jeg har tatt det frem nå og prøvd det! Det spiller noe helt sinnsykt! Bassen når laaaaangt og dunker meget bra! :)

Akkurat dette oppsettet er satt sammen og anbefalt av Johnny Foss fra Boomcar. De testet det i en Ascona C (Nøyaktig samme oppsettet) og målte det til 147,7 db.

Prisen vil være litt stiv pga jeg selger ikke hvis jeg ikke får jeg det trenger! Som sagt er utstyret nesten ikke brukt, men er testet og såvidt spilt inn!

Prisen vil ligge på rundt 9.000 kroner, men kan prutes om du er kjapp!:)

Det kan også følge med en Pioneer DEH-5500 cd-spiller som har blant annet MP3/WMA støtte og MOSFET forsterker innebygget.

Dette blir mot tillegg i prisen.

Alt av orginal emballasje kan følge med om ønskelig

Jeg bor i Larvik, men kan kjøre et par, 3 timer om frakt er et problem!

Ta kontakt over mail: johansenfredrik@hotmail.com

eller på telefon 98 23 16 31

Du kan også legge igjen eventuellt spørsmål i denne posten, da jeg sjekker innom her ganske ofte! Men om du vil vise ordentlig interresse tar du kontakt over mail eller telefon!

EDIT: Jeg selger fordi jeg trenger pengene til andre ting! Er meget fornøyd med dette og skulle veldig gjerne hatt det, men trenger pengene:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider