eddiex Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Heisan folkens, tøft treff fredag 13.august... 1. Noen som kan si meg hva jeg kan bruke av software til å kjøre diag. av bilen min . en snerten Golf IV, 1.9 TDI. 2002 model. 2. Noen som vet om noe bra software til å teste en Audi A3/S3? (turbotrykk m.mer) Har "ODDB-II" kabel (eller hva den heter) Siter Greetings Eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 skaff deg vag-com.. fungerer ypperlig.. søk etter vag-com 3.11 Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Nå er boxen tom! :D Jeg selger kabel fra Pc til interface-box, selve interface boxen i moderne SMD loddeteknikk, og OBD2 kabelen mellom boxen og bilen din...software er shareware utgaver av flere diagnoseprogram..(Disse fungerer meget bra til det aller meste, men når du blir dreven på bruken, kan man jo oppgradere til fullversjon..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg