NISMO racing Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Har sett endel biler med slike pærer, ser faktisk ganske fett ut:) Hvor kan jeg kjøpe sånne? Og finnes de til tåkelys? Siter - 07 mod VW touran tdi highline dsg - 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci - 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci - 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 http://www.be-4-you.com Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Hvor på be4you selger de disse pærene? Så ikkenoe på den siden jeg Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Om du ikke har noe imot å bestille fra utlandet, kan du sikkert finne det du trenger på denne adressa her http://www.piaa.com Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Sitat Originally posted by Dr_S Hvor på be4you selger de disse pærene? Så ikkenoe på den siden jeg de har det i butikken.... Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NISMO racing Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Sitat Originally posted by PurrPower Om du ikke har noe imot å bestille fra utlandet, kan du sikkert finne det du trenger på denne adressa her http://www.piaa.com Tror ikke det går ann å bestille på den siden, men fant en norsk forhandler http://www.piaa.no. Har sendt mail og spurt. Ellers vet jeg phillips har noe "blue vision" greier, noen som har prøvd disse? Siter - 07 mod VW touran tdi highline dsg - 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci - 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci - 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Var en annen tråd på forumet her hvor det ble diskutert...gidder ikke søke nå, men gjør du det finner du sikkert den igjen... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NISMO racing Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Sitat Originally posted by Tommeliten Var en annen tråd på forumet her hvor det ble diskutert...gidder ikke søke nå, men gjør du det finner du sikkert den igjen... Takk for tipset:) fant den gamle tråden:) Siter - 07 mod VW touran tdi highline dsg - 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci - 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci - 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=29158&highlight=cool+blue Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Hvis det er h4 pærer har jeg noen liggende i forkjellige farger. Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Jeg har bluevision på gt-x'n min, men det er langt fra xenon men er mye hvitere/blåere enn de vanlige gule pærene..pærene du får med til parklysene er blåe, men lyser ikke blått. Er penere enn vanlige iallefall Sitat Originally posted by NISMO racing Har sendt mail og spurt. Ellers vet jeg phillips har noe "blue vision" greier, noen som har prøvd disse? Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Jeg ønsker selv å kjøpe!! E-klasse 97' E300 H2 er typen tror jeg..! Forslag/tilbud? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Enkelt og greit.Stikk innom en hobbyforretning og kjøp glassmaling i blå farge.Mal pærene og vips har du samme effekt som Phillips blue vision til en brøkdel av prisen.Malingen kan brukes på alle type lyspærer. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Sitat Originally posted by Viking067 Enkelt og greit.Stikk innom en hobbyforretning og kjøp glassmaling i blå farge.Mal pærene og vips har du samme effekt som Phillips blue vision til en brøkdel av prisen.Malingen kan brukes på alle type lyspærer. ja det er skikkelig lurt...wiiish og malingen brenner og pæra ryker.fungerer så vidt på parklys(les 21watt) Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Sitat Originally posted by kas ja det er skikkelig lurt...wiiish og malingen brenner og pæra ryker.fungerer så vidt på parklys(les 21watt) Uffda, glemte jeg å nevne at malingen må tåle varme.Trodde det var innlysende jeg, men men..... Har brukt det på skutern min i vinter og det har ikke brent enda! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg