Gå til innhold

Størrelse på høyttalerene på dash?

Ranger emnet

Instict

Anbefalte innlegg

Sleit meg ut med dremel multi og masse plastbiter i munnen men det gikk....

S2300038.jpg

Ble mye bedre med litt ordentlig fylde i lyden derfra iforhold til de puny høytalerne som satt der før. Har byttet dash til myk type nå, der skal jeg prøve å lage en "kasse" bak under elementet for og få det ekstra sparket... Er du i tvil om elementet ditt reagerer bedre på lukket "kasse" kan du gjøre en enkel test... Ta et sjerf eller genser og surr rundt høytaleren(ikke forran) så dytter du det ned i hylla i midtkonsollen, få det tettest mulig og hør....

S2300032.jpg

PS. er 6.5" på siste bilde(om noen lurte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel satse på 4" da..

Og heller skjære litt viss den ikke passer helt.

Tenkte jeg skulle prøve med 6.5" i baksetet.. (har 3dørs)

Er en tynn vegg ved foten til de som sitter i baksetet.

Har noen av dere noe erfaring med det?

Trenger diverse styling shitt.

1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs

har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt.

Tjen penger GRATIS !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jeez

Blei noen Golf levert med høgtalers nede i døra? Hvis ja, hvilke? Eller er alle sånne der nede heimelaga? Blei nugget skuffa når eg fant ut de enaste høgtalerane i hele bilen satt klint oppi frontruta på Jettaen :)

Henta G60 Skinn interiør fra en Golf på huggern, orginalt med høytalere der vaffall, står "VW Aktiv" eller.no på dekslet.. ellers er det vell org. med korger her på 88- mod. og ingenting på di eldre modellene :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider