Gå til innhold

Verksted priser??

Ranger emnet

jørn bergflødt

Anbefalte innlegg

Etter som jeg har forstått, så varierer prisene på service og reprasjon på verksteder sjenerelt mye:(

Er mest opptatt av vag verksteder, men kom gjerne med erfaringer dere har og gjerne tips om hvor det er penger å spare??;)

Er Sverige et alternativ??

Jørn

06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line

Protected Movement - with Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jørn bergflødt

Etter som jeg har forstått, så varierer prisene på service og reprasjon på verksteder sjenerelt mye:(

Er mest opptatt av vag verksteder, men kom gjerne med erfaringer dere har og gjerne tips om hvor det er penger å spare??;)

Er Sverige et alternativ??

Jørn

når det gjelder min gamle golf så er det kompiser og prøve meg frem sjøl som er alternativet ;)

men ka bil er det snakk om?

- BMW 520i

x VW Golf II - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nrd

når det gjelder min gamle golf så er det kompiser og prøve meg frem sjøl som er alternativet ;)

men ka bil er det snakk om?

NÆRD!! nrd..

Er snakk om en Passat 2000mod V6 TDI!

Men skjønner jo at det er alternativet når det koster mer i drivstoff fram og tilbake til verksted enn bilen i seg selv!

Og en 1600 fra 1985 er vel omtrent like innviklet i skru på som en Puck Maxi!!:D

06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line

Protected Movement - with Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jørn bergflødt

NÆRD!! nrd..

Er snakk om en Passat 2000mod V6 TDI!

Men skjønner jo at det er alternativet når det koster mer i drivstoff fram og tilbake til verksted enn bilen i seg selv!

Og en 1600 fra 1985 er vel omtrent like innviklet i skru på som en Puck Maxi!!:D

haha!! en som er oppdatert på nicket mitt hvertfall ;)

men! eg ville tro sverige er bra for deg... billig billig

og du skrur ikkje på en 1,6 golf, du kobler om ledninger:cool:

- BMW 520i

x VW Golf II - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Alle" sier at de er udugelige, spess på dieselpumper. Har ingen førstehånderfaringer, men jeg var personlig tilstede da en venn sku hente Caramellen sin etter at de skulle finne en kontaktfeil på starteren. Som var spesifisert at den slo inn når man sitat: "hoppet litt i bilen".

Da vi var for å hente den hadde de skiftet starter og avkrevde min gode venn ca 3.000,-. Det hjalp forresten ikke, så det endte med at de ble "tvunget" til å sette i den gamle. Hva betaling det ble vites ikke.

En annen venn var der med sin A6 TDi. Han sa den begynte å bli litt lei å kaldstarte. Etter flere besøk skulle de prøve å time opp pumpa ell.no. Da det ikke hjalp sku de sende den til Fyksen (deiselspesialist) på Lillehammer. Etter en stund sa de at den ble borte i posten på veg opp og krevde min venn tja... 8.000,- for ny pumpe. Totalt kom moroa på 16.000,- Etterpå gikk den aldri som før, selv om jeg synes den gikk godt fortsatt, så han solgte hele daudi-stellet.

Ikke bra.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider