Gå til innhold

Min aller første offisielle moddet bil!

Ranger emnet

ToxicMan

Anbefalte innlegg

http://home.no.net/ymerx/Diverse/Mazda%206.jpg

hehe jeg vet den er ganske dårlig får dere som har holdt på med dette i lengere tid enn meg, men jeg starta faktisk med denne bil moddinga igår så jeg syns jeg har gjort en ganske så bra jobb med dette bilde ass :D

Men gjerne kom med komentarer, til hva jeg kan gjøre bedre osv...

Edit: http://home.no.net/ymerx/Diverse/Mazda%206%20orig.JPG

Der har dere bilen til foreldrene mine orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Vær mer nøyaktig

2. Bruk felger som allerede sitter på biler, evt. legg på bremser bak

3. Rotèr luftinntaket

Mye bedre enn min første iallfall. :)

Litt jobbing så blir det bra. Husk å vær mer nøyaktig. Mye hakk her og der.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra for å være første offesielle modd;) men for guds skyld bruk felger som allerede sitter på en bill her finner du utrolig mange biler som du kan bruke som donorbilder... carandmodel

sotingen er veldig bra gjort..men Z3 venten(husker ikke helt hva det kalles på norsk akkurat nå:D ) er i en annen farge enn bilen...

men for å være første modd er den veldig bra..er bare å fortsette å øve;)

BTW: fet bil foreldrene dine har:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

3. Rotèr luftinntaket

Det blir vel dumt da dette nok er ment som utslipp av varmluft fra bremser og motor.

Legg merke til at de fleste biler med luftinntak har inntak i fronten, og utslipp mot slutten av panseret..

(Unntaket er bl.a. Subaru pga TMIC)

Edit: Det var ikke perfekt selvfølgelig, men meget bra til å være første modd. Jeg sliter ennå med å bytte farge og slikt. :D

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra å høre positive tilbakemeldinger :D

Men hvordan legger jeg til bremseklosser og sånt?

har ikke funnet en tutorial på den enda, noen som kunne gitt meg en link til en side som har det eventuelt forklart det her?

Edit: tror jeg forsto nå :P det sitter o seff bremseklosser og sånt på allerede vis man kopiere felgene fra en annen bil :p

er dette riktig eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

Det blir vel dumt da dette nok er ment som utslipp av varmluft fra bremser og motor.

Legg merke til at de fleste biler med luftinntak har inntak i fronten, og utslipp mot slutten av panseret..

(Unntaket er bl.a. Subaru pga TMIC)

Edit: Det var ikke perfekt selvfølgelig, men meget bra til å være første modd. Jeg sliter ennå med å bytte farge og slikt. :D

Jeg tenkte mer på å b are vri det noen grader med klokka, for å få det rett. :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider