MSpeed Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 lette litt i bil bildene mine idag..og fant noen av de første moddene mine...:D :D fikk så utrolig lættis:D :D Denne tror jeg at var den første bilen jeg la ut her på bilforumet for lenge siden:D dette er en modd som X-ecutioner og jeg lagde og denne var for en konkuranse også her på bilforumet..sjokk at jeg ikke vant eller:D :D :D :D :D :D det som er det verste er at jeg brukte drit lang tid på å lage disse her:D Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 konge MSpeed!! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 LOL @ mspeed Har bare en ting å si: FRAMMGANG!:P Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 må nok si at den miderste var best bullshit må legge til at vi brukte elements;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Kanskje det er håp for meg også da. Mine modder ser jo ganske lik ut til de der :) Men men, øvelse gjør mester :D Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg