Opus Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Hallo Navmuttrene skal strammes til 265nm på Golfen min, men momentnøkkelen stopper på 210nm :( Noen som vet hvor mange grader de 55 resterende nm tilsvarer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Litt off topic men, det avatar bildet du har skremmer meg like mye hver gang:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Originally posted by joarek Litt off topic men, det avatar bildet du har skremmer meg like mye hver gang:D enig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Bedre nå da? :) Topic: Er det noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 bank navmuttern på med muttertrekker! det blir knall yodude Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by K-JetronicGTi bank navmuttern på med muttertrekker! det blir knall yodude well Funker sikkert det, men høres ikke spess presist ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Det er ikke noe som er nødt til å være presist! Har jobba på vw/audi-verksted og der brukte de muttertrekker! hvis det beroliger deg... tiltrekningsmoment på navmutter er uviktig... MEN hvis du vil ha det AKKURAT som fabrikken oppgir, så skal du bare stå på :D Men jeg tror ikke det blir no bedre av det.... Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Ok, godt å vite. Takk for hjelpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 ikkeno problem :D Lykke til yodude Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by K-JetronicGTi Det er ikke noe som er nødt til å være presist! Har jobba på vw/audi-verksted og der brukte de muttertrekker! hvis det beroliger deg... tiltrekningsmoment på navmutter er uviktig... MEN hvis du vil ha det AKKURAT som fabrikken oppgir, så skal du bare stå på :D Men jeg tror ikke det blir no bedre av det.... Har også jobbet på vw-audi verksted å kan bekrefte at muttertrekker holder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by Rallye Har også jobbet på vw-audi verksted å kan bekrefte at muttertrekker holder :) ja, det er helt overlegent! hehe :D Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Hvis du vet vekta di kan du regne deg fram til hvor lang vektstang du må bruke for å få til 265Nm :P Veier du 80kg, så finner du deg ei stang på 3,3m og stiller deg på enden, da blir det ca riktig. Selv bruker jeg bare å stå/hoppe på muttertrekkeren til det sitter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 hellothere Vanker du her også? ;) Selv bruker jeg bare å stå/hoppe på muttertrekkeren til det sitter Var det jeg gjorde. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg