Proximus Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Jeg er også nå i Force'n. Tropp 2/Takt.led./SBBN (Samband) på Heggelia -> Bardufoss -> Tromsø. Ikke så dumt det... Tøft at vi er mange her oppe!!!:roll: assman yodude Opel Omega 2.0 16v caravan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Militæret ja...Det var 6 lange dager jeg kommer til å huske lenge. Hahahahaha. http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Originally posted by vagen Militæret ja...Det var 6 lange dager jeg kommer til å huske lenge. Hahahahaha. Droppa du det? hehe Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Originally posted by Cchris Droppa du det? hehe Ble sendt til psykologen. Og når jeg kom tilbake til leieren med rapporten hans, ble legen i leieren ringt opp hjemme for de ville ikke ha meg der ett sekund til. Så var det strake turen hjem, og fortsette og jobbe og tjene penger. Aaaaah. http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 been there done that.. var jaggu et år i bodø og skrudde på F16 jeg.. ganske moro egentlig Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 På tirsdag er jeg jammen innkallt til HV-øvelse eller kurs eller hva det var.. Typisk å måtte gjøre unna tjeneste på fridager... :( Kan markere mitt tjenestedøgn nummer 900 i løpet av uka da! :D 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Har vært på Heggelia leir i bardufoss en ukes tid nå, men første dagen var jeg på innrykk på sessvollmoen, og som sagt tidligere i tråden så suger maten der balle. Er for tiden i Rustad leiren på dagene, og tar lastebillappen. Får sponsa hele greia(siviloppkjøring og alt det der) av forcen. :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bushy Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Originally posted by Proximus Jeg er også nå i Force'n. Tropp 2/Takt.led./SBBN (Samband) på Heggelia -> Bardufoss -> Tromsø. Ikke så dumt det... Tøft at vi er mange her oppe!!!:roll: assman yodude jeg er i samme troppen som deg... er ikke noe særlig aktiv på bilforumet men leser så og si hver dag her. skrik ut bilforumet høyt på oppstillig på mandag da, og se hva fenriken sier ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Sånn er forsen... trist: Men det kan være LITT gøy òg da: Edit: Det var ikke meg. :) Satt bare på. ...styling var det der også: [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Jeg går for tiden forsvarets militærpolitiskole på sessvollmoen. Skjønner ikke dere som sier maten suger der. Jeg synes maten er helt topp! Tror jeg har gått opp noen kg siden jeg kom dit... Militæret blir hva du gjør det til! *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Æsj åssen har dere det hjemme siden militæret er så topp ? 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Utrykningspolitiet Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Noen gode råd fra en gammel mann på 36: Forvaret har i de senere år lagt om hele sin virksomhet. Det blir lagt opp til spesialisering og oppbygging av elitedivisjoner. Det betyr i korte trekk færre soldater med bedre grunnutdanning. Da jeg var inne til førstegangstjeneste (ING.BAT 1988) måtte stort sett alle gutter som kunne stå oppreist og si navnet sitt tjenestegjøre på en eller annen måte. I dag er tjenesten nesten frivillig.Det holder med å syte litt til psykolog ved innrullering for å få billett hjem. Det betyr at de som fullfører førstegangstjenesten er motiverte. Dagens arbeidsgivere har fått med seg at det er kvalitetsforskjell på de som har fullført førstegangstjenesten og de som har sneket seg unna. De fleste rekrutteringsbyråer har "fullført førstegangstjeneste" som et kontrollspørsmål. De som har fullført blir vurdert som bedre kandidater i arbeidslivet. Jeg er selv arbeidsgiver og ser etter egenskaper som lojalitet, struktur og ikke minst evnen til å fullføre noe selv om det er kjedelig/vanskelig. Jeg finner oftere disse egenskapene hos de som har fullført tjenesten. Ta disse relativt få månedene som en utfordring og lærdom. Lykke til i Forsvaret gutter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by Utrykningspolitiet Noen gode råd fra en gammel mann på 36: Forvaret har i de senere år lagt om hele sin virksomhet. Det blir lagt opp til spesialisering og oppbygging av elitedivisjoner. Det betyr i korte trekk færre soldater med bedre grunnutdanning. Da jeg var inne til førstegangstjeneste (ING.BAT 1988) måtte stort sett alle gutter som kunne stå oppreist og si navnet sitt tjenestegjøre på en eller annen måte. I dag er tjenesten nesten frivillig.Det holder med å syte litt til psykolog ved innrullering for å få billett hjem. Det betyr at de som fullfører førstegangstjenesten er motiverte. Dagens arbeidsgivere har fått med seg at det er kvalitetsforskjell på de som har fullført førstegangstjenesten og de som har sneket seg unna. De fleste rekrutteringsbyråer har "fullført førstegangstjeneste" som et kontrollspørsmål. De som har fullført blir vurdert som bedre kandidater i arbeidslivet. Jeg er selv arbeidsgiver og ser etter egenskaper som lojalitet, struktur og ikke minst evnen til å fullføre noe selv om det er kjedelig/vanskelig. Jeg finner oftere disse egenskapene hos de som har fullført tjenesten. Ta disse relativt få månedene som en utfordring og lærdom. Lykke til i Forsvaret gutter! Det der føler jeg at ikke er helt sant.. noen er sikkert latsabber som sniker seg unna, men ikke dermed sagt at alle er de. jeg var inne i 7 mnd før jeg ble dimmitert. det var på grunn av at de ikke trengte meg (jeg ønsket å fullføre). gjør det meg en dårligere arbeidstaker?? hva med de som er passifister (noen som bruker det galt også)? er det riktig å sette alle dem som ikke fullfører i bås? Føler det er galt å sette en gruppe i en bås fordi at noen sniker seg unna... Å hvor har du det ifra at alle som gjennomfører forsvaret er motiverte?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Utrykningspolitiet Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Det er beklageligvis slik at som arbeidstaker i et vanskelig arbeidsmarked er man nødt til å finne seg i å bli satt i bås. Kvinner og fremmedspråklige vet dette godt. Det er veldig mange meget kompetente kvinner og fremmedspråklige i arbeidsmarkedet som sliter med å få jobb. Når en arbeidsgiver gjør grovsilingen blant 200 søkere blir man fort vraket hvis man ikke har riktig bakgrunn. Om man har de riktige egenskapene spiller ingen rolle. Man kommer ikke så langt at det blir vurdert. Det er selvfølgelig ikke riktig å generalisere på denne måten men man kan ikke intervjue 200 søkere og mange arbeidsgivere gidder ikke satse på det de tror er pakistanere som ikke snakker Norsk, kvinner som blir gravide hele tiden og drittunger som har sneket seg unna forsvaret. Det er derfor klønete å leke mentalt ustabil for å dimme. Man har jo valget. Kvinner og utlendinger har ikke dette valget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by Jap_Power ...styling var det der også: Hihi. Bra at du sladda bilnummeret :P Er forresten flere som har velta med veltepettern :D - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg