Gå til innhold

Armyen!

Ranger emnet


quack

Anbefalte innlegg

Jævla aper de som styrer med inntak osv.. ble kalt inn nå denne sommeren når jeg sa klart ifra at jeg gikk i 2 klasse. Så da måtte jeg styre som et helvete med å skaffe godkjennelse fra skolen osv. Akkurat det samme med tvillingbroren min. Ikke nok med det, de jævla kjøttkakene hadde plassert meg et helt annet sted enn mine valg. Samme med tvillingbroren min. Rart man blir forbanna, veldig vits med valg hvis man faen ikke kommer inn på det engang!!

 

Men hvis jeg kommer inn på riktig sted nå til sommeren så skal jeg ikke se bort ifra at dette blir jævli morro:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Cozzie

 

Hihi. Bra at du sladda bilnummeret :P

 

 

Gammel vane. :)

 

Originally posted by Pedal to the metal

 

Jævla aper de som styrer med inntak osv.. ble kalt inn nå denne sommeren når jeg sa klart ifra at jeg gikk i 2 klasse. Så da måtte jeg styre som et helvete med å skaffe godkjennelse fra skolen osv. Akkurat det samme med tvillingbroren min. Ikke nok med det, de jævla kjøttkakene hadde plassert meg et helt annet sted enn mine valg. Samme med tvillingbroren min. Rart man blir forbanna, veldig vits med valg hvis man faen ikke kommer inn på det engang!!

 

Men hvis jeg kommer inn på riktig sted nå til sommeren så skal jeg ikke se bort ifra at dette blir jævli morro:)

 

Valg kan du kaste så langt du får de.

[ ] Nissan Sunny E15ET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gud ikke ga hjerner, ga han vinkler å stjerner !!!!!!

militæret suger max !!!!!!

 

hva er morro med å labbe i skogen å myrer å på ski ...

 

ÆSJ

 

Da er du på feil plass :)

 

Jeg var i TRENN troppen under transport befal :) flott tjeneste

 

 

Gjorde følgende under øvelser :

 

- Bodede inne i leiren, hvor vi spiltte PS2 når vi ikke hadde noe å gjøre

 

- Kjørte ut mat og ved til de som lå i skogen og frøs "i en skog måtte vi kjør ut ved :rolleyes:

 

- LITT vakt hold

 

 

NÅR DET IKKE VAR ØVELSE:

 

- Drikk cola spise sjokolade

- Gi de andre lagene ordre om legge ut alt utstyret fra GWene så jeg kunne tell det :)

- litt kontor arbeid "kabal" og litt viktig

- kjøre rundt i byen og handle ting og tang

 

- Skifte mye dekk på GW "ett sett felger til sommmer og vinter hjul)

 

 

Min tjeneste var foresten fra 07:00 - 15:30 så var det hjem bodde slik at det var 10 min sykkeltur til leiren :D

 

Siden jeg bodde hjemme trengte jeg ikke re senga, men jeg hadde seng i leiren og etter 3 mnd. fikk jeg beskjed om skifte på den, den var støvete :)

 

Så miltjenesten er ikke så verst vist Dere kommer på rett plass...

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår