Gå til innhold

Hva skal du gjøre med bilen over vinteren?

Ranger emnet


Håkon A

Anbefalte innlegg

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

i vinter får nok kjerra mi motor :) kansje tilogmed litt styling og lakk.. det kommer ann på penga. hvis alt går i orden med den delebilen jeg har på hånden blir det 94 modell motor med 88k på tellern. da blir det trim skal jeg love :D :D

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal forsøke å kjøpe meg ny bil :D Og da selge den jeg har nå, til en fonuftig pris. Ikke spes lett med cab-salget om vinteren gitt :D

 

Blir det ny bil, blir det litt trimm og diverse på den. Planen er enten S4 2,7 eller TT 225Q, men vi får se hva det blir til ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sent på vinteren / tidlig på våren skal jeg plukke ut for- og bakrute på Mustangen, få sveisa rust i taket, bytta taktrekk på inn- og utsida, plukke instrumentene ut fra dashbordet og lakke det + A-stolper.

Har alt som trengs til dette....så får man se om det blir penger til overs for andre ting.

 

Går også og vurderer brukt Fiat 1.8i twincam til Ladaen......sammen med bakre stabstag (også fra Fiat) og noen skikkelige gassdempere.

- '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen.

- '68 Ford Mustang HT, hobbyen.

x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet)

- '76 Lada 1500S (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde det ikke vert or lommeboka mi hadde det blitt komplett styling kit fra ekosse (som på bildet)+helt ny stereo.4 nye sommerdekk,reperasjon av felger + litt annet småtteri.

Men dette blir det jo sannsynligvis ikke noe av på en god stund enda:(

Men det blir sikkert koz i syden da!det er jo en liten trøst da!!:)

itj sant

Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår