Gå til innhold

Hva skal du gjøre med bilen over vinteren?

Ranger emnet

Håkon A

Anbefalte innlegg

• Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal vi se nye bremser til vega bestilles i disse dager fra USA.

Gjøre ferdig div småplukk som tårstiver, interiør osv.

Alfa skal jeg overhale og trolig trimme motoren i, samt masse nye deler som bakhjulslager, overhale alle calippera dvs alt med bremser inkl ny hovedpume, Watt Lenk bak, nye foringer forrand, bytte gummi tettinger trundt vinduer, bygge om lysa til H4, og mase masse mer.

Så skal vi lage B20 2.2 dvs gå over og sette sammen.

Så var det Turbo i 2.2i D kupe da.

Så var det sikkert no mer jeg har glemt.

Jo spare penger til nyere bil... :rolleyes:

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først så skal jeg rane noen gamle rike damer/menn, så får jeg se hvor mye staten skylder meg i skattepenger, så får vi se hvor mye Lindex har tenkt å gi meg i feriepenger.

Så kan det skje ting med rivende utvikling:

Montering av kit og vinge.

Hellakkering

Før dette har jeg forhåpentligvis fått på senkesettet, og blanke lykter bak (i første omgang)

Om noen sånn tilfeldigvis donerer bort mye spenn blir det gjort ting under panseret :)

Å Efini; jeg tipper du græver fram gliset så fort snøen er borte jeg :) Må vel satse på bildet i lokal avisa neste år å ;p

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Efini

Har levert inn skilta og skal la den snø ned. Får se om jeg gidder å måkke den frem til sommer'n igjen..

lol lol lol Så den hadde det litt stusselig oppi gata der ja :D

Jeg skal lakke det nederste rundt om på bilen min til vårs tenker jeg, og prøve å legge på sånn steinsprut beskyttende film på kanalene iallefall, så lakken blir en stund :) Ellers blir den nok slik den er ;)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjæh, lakk er i boks, original farge + klarlakk for 13 000, + at de skulle ha 1500 for demontering/montering av styling, noe som er en svært akseptabel pris, svjv, er med kvittering og forarbeid og demontering og det hele, fyren som skal lakkere er dritflink, har sett etpar arbeider av han, jeg gleder meg! ellers er det vel trim.. kanskje, men det blir sånn "kanskjeprosjekt".. vil til sverige og få fixa litt på APC'en, kanskje effektanlegg og pop-off.. bare for morro skyld:) og når feriepengene kommer, vil jeg ha 16" aerofelger.. de gamle grå, med polert kant:) DET kler bilen min.. Styling på bakfangeren står også høyt i kurs.. men slikt er DYRT.. usj.. noen som har en lommebok med penger/gullvisa til overs?

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider