Konrad Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Vi har inngått et samarbeid med sfk og skal i den forbindelse få besøk av noen barn og voksende. Vi tar oss av transport, bespisning og de får oppleve en slik åpen dag. Vi har også lyst til å gi de noen spesielle minner! I den forbindelse trenger vi noen frivillige som kan tenke seg og ta med noen av disse barna ut på banen. Dette gjelder Rudskogen fredag 20. August kl:18.00 til 20.00 Noen som har mulighet til å gi et barn noen minner for livet? Kontakt meg på mail bilmekaniker@toyota.no Fortell kort om deg selv og bilen din. De som vi plukker ut får gratis kjøring på banen hele dagen. http://www.sfk.no http://www.bilmekaniker.no Med racing hilsen Konrad Siter Hans Konrad Sjef bilmekaniker.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Kjempebra tiltak:) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 døds bra tiltak, hadde jeg hatt bil som var grom nok til litt "booty show" (eller bil i det hele tatt) rundt svingene på rudskogen så skulle jeg vært med! håper dere får god respons! vilken alders gruppe er disse barna i ?(du får unskylde hvis det står noe sted) stå på martin Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Skulle gjerne hatt noen småtasser med jeg. men har desverre ikke bil for øyeblikket. Men de burde vel være litt bil interesserte. Er de det? tenk noen som kanskje ikke synes det er SÅ morro med bil og skal være med på og bli kasta rundt i svingene på rudskogen, tror den personen da kanskje kan bli litt kvalm, er jo ikke så morro og kjøre hjem fra rudskogen med en bil full av spy og oppgulp.;) Men kjempe fin tanke det der. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Bra tiltak! Men jeg bor desverre på feil kant av landet...og ikke er skiltene på bilen helt enda... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Knall bra tiltak....hadde bare bilen fungert som den skulle nå så hadde jeg stilt jeg ! Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Kan sikkert ha med noen i bilen min. Det går litt sidelengs for meg da. Men jeg tror ikke unger syns det er noe kjedeligere enn å kjøre fort :). edit: Har sendt mail. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 kjempebra tiltak! mange barn trenger noen slike lyspunkt i hverdagen og det er kjempeflott at dere gjør dette for dem! Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1nsane Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Enig med dem andre her! Bra tiltak:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 jeg skulle så gjerne sagt ja, men jeg kommer til å velte, og vil ikke skade andre mennesker... :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 jeg stiller. men håper dere har hjelmer osv som passer de som skal sittepå, da jeg kun har en hjelm og den skal jeg ha selv :P *sende mail og* Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Har sendt mail, håper på svar... Bra tiltak, stå på! Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Veldig bra tiltak dette, kanskje myndigheten ser at folk i bilnorge gjør mye bra også.. Kanskje prøvd å få media til å dekke dette på et vis? Jeg skulle stilt om jeg hadde bodd der nede, og all ros til de som stiller opp for dette.. Flott at man hjelper andre mennesker som kanskje ikke har det så bra som vi andre.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by ehrnst døds bra tiltak Du kunne kanskje brukt en annen formulering. Dette er ett veldig bra tiltak, jeg bor dessverre på andre siden av landet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 har sendt mail.håper på positivt svar mvh paul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg