Gå til innhold

Lyst til å gi noen et minne for livet?

Ranger emnet

Konrad

Anbefalte innlegg

Vi har inngått et samarbeid med sfk og skal i den forbindelse få besøk av noen barn og voksende. Vi tar oss av transport, bespisning og de får oppleve en slik åpen dag. Vi har også lyst til å gi de noen spesielle minner!

I den forbindelse trenger vi noen frivillige som kan tenke seg og ta med noen av disse barna ut på banen.

Dette gjelder Rudskogen fredag 20. August kl:18.00 til 20.00

Noen som har mulighet til å gi et barn noen minner for livet?

Kontakt meg på mail bilmekaniker@toyota.no

Fortell kort om deg selv og bilen din.

De som vi plukker ut får gratis kjøring på banen hele dagen.

http://www.sfk.no

http://www.bilmekaniker.no

Med racing hilsen

Konrad

Hans Konrad

Sjef

bilmekaniker.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

døds bra tiltak, hadde jeg hatt bil som var grom nok til litt "booty show" (eller bil i det hele tatt) rundt svingene på rudskogen så skulle jeg vært med! håper dere får god respons! vilken alders gruppe er disse barna i ?(du får unskylde hvis det står noe sted)

stå på

martin

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt noen småtasser med jeg. men har desverre ikke bil for øyeblikket. Men de burde vel være litt bil interesserte. Er de det? tenk noen som kanskje ikke synes det er SÅ morro med bil og skal være med på og bli kasta rundt i svingene på rudskogen, tror den personen da kanskje kan bli litt kvalm, er jo ikke så morro og kjøre hjem fra rudskogen med en bil full av spy og oppgulp.;) Men kjempe fin tanke det der.

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra tiltak dette, kanskje myndigheten ser at folk i bilnorge gjør mye bra også.. Kanskje prøvd å få media til å dekke dette på et vis?

Jeg skulle stilt om jeg hadde bodd der nede, og all ros til de som stiller opp for dette.. Flott at man hjelper andre mennesker som kanskje ikke har det så bra som vi andre..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider