Gå til innhold

Nissan Treff

dudeskyline

Anbefalte innlegg

ER DERE KLARE FOR ET NISSAN TREFF FØR MØKKA VÆRET KOMMER?!

Hva sier Ærede Nissan eiere rundt om i landet til et treff før regn og snøen kommer.

Det er ikke noen veien for at vi kan grille og ha det trivelig sammen.

Jeg tenkte vi kunne cruise litt i Tigerstaden og vise fram våre vakre riskokere. Til og med kjøre i nabolaget til han Tape-r. Han får sikkert sjokk av å se mange riskokere foran leiligheten.

Lørdag er vel en favoritt dag, men når det gjelder plass kan vi sikkert diskutere.

Ekebergsletta eller robsrudgrill er to fine alternativer. Det er sikkert flere andre steder. Dere får komme med forslag om sted og dato.

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

K&N innsats filter selges!

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by eGtTurbo

uff.. blir sikkert så jææææævli langt sør.. Kunne kombinert treffet med svendsen eksos og bjørnstad bil i trondheim.. Skal innom begge med bilen.. hmm

Du får ta svendsen eksos i oslo da vettu ;)

Jeg er selvfølgelig med!

Men du dude.. mista ikke du lappen da? Fruen i huset som kjører da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by partypulp

Du får ta svendsen eksos i oslo da vettu ;)

Jeg er selvfølgelig med!

Men du dude.. mista ikke du lappen da? Fruen i huset som kjører da? ;)

Nei da! Jeg får min egen sjåfør! Da skal jeg bare slappe av i baksetet i Herminator. Sigar og masse snacks!

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med hvis jeg finner frem i den vannvittige byen dere kaller Oslo. Trafikken der er jo helt Texas... Nei. Den byen er ikke noe for meg fra Østfold ;) Men jeg kommer om jeg ikke skal noe annet og at jeg finner frem. Ellers får jeg kaste meg på Herminator og følge han. (hehe... Sjåføren hans heter det kanskje)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PrimeraSRI

Jeg er med hvis jeg finner frem i den vannvittige byen dere kaller Oslo. Trafikken der er jo helt Texas... Nei. Den byen er ikke noe for meg fra Østfold ;) Men jeg kommer om jeg ikke skal noe annet og at jeg finner frem. Ellers får jeg kaste meg på Herminator og følge han. (hehe... Sjåføren hans heter det kanskje)

Hehe..Sjåføren heter Mr. Magoo. Herminator er kallenavnet til bilen min. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider