Gå til innhold

Trenger valsing

Ranger emnet

A.K

Anbefalte innlegg

Du kan prøve å ringe til Onkel Tom`s Garasje, mener å huske at det ligger i lillestrøm-distriktet, og han skal visst være veldig dyktig! Er kanskje litt vanskelig å få kontakt med, sist jeg hørte prat om han så var han visst fryktelig travel.. Men prøv!

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre, selv om jeg ikke vet 100% når jeg får gjort jobben ennå. Liker du store felger? Har 18" på min nå, Astra '97, og siden Focus og Astra er i samme segmentet, bør jo bilen din kunne bli bra fet med de rette hjula. Samtidig har du vel litt større buer, så er vel ikke sikkert du trenger valsing, men det kan jeg ikke si sikkert. Forslag til felger er Konig E-Racer, de er dritfete på Focus, har sett bilder av det i Redline =)

Har forøvrig sett Focus med 19" også, en gul en i Revs i fjor sommer, knallfett :D

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felger og senking gjør nesten alt med en bil, det må til! Vet mange har sliti med subbing med uorginale hjul og senking, derfor kjøpte jeg bilen med de originale 17" hjulene som sitter på ST170, de er ganske tøffe, men mye vil ha mer, jeg syntes de ser så puslete ut noen ganger... Har tenkt litt på de hvite, femeika compomotivefelgene! tror det hadde vært tøft... Har mange planer, men må ta litt å litt etterhvert som penga dukker opp? Noen som vil låne meg noen tusen? hehe... Kan godt bli sponset også da, det går helt fint! :)

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider