Gå til innhold

Vi må finne på noe i Trondheim!

Ranger emnet

Ost

Anbefalte innlegg

Hva sier dere alle sammen! Hva med et lite wintermeet for oss nord for Dovre? Hva om vi møtes en kveld for litt kjøring på en "lukket" parkeringsplass?

Forslag: Vi møtes ca kl. 21.00 på parkeringsplassen på Dragvoll førstkommende Tirsdag. Så finner vi ut hva vi gjør videre.

Noen som kan tenke seg å komme? Passer andre tidspunkt eller et annet sted bedre? Kom med forslag!

OZzzt zzzz

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by raboc

Mulig jeg dukker opp. Dog er det litt begrenset hvor morsomt det er med en FWD på en stor parkeringsplass, men jeg kan jo kanskje ta med et kamera .. :-)

(dessuten ser bilen skikkelig trist ut nå som den har fått på seg vintertøflene)

du aner ikke hva trist er du før du har sett bilen min med stygge stålfelger og knust lykt i å greier.min bil er rett og slett stygg for tiden,men det er ikke noe jeg kan gjøre med det har ikke nokk penger!!men da blir det altså litt liv i morgen da?!?!gleder meg allerede jeg!!

itj sant

Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke mobbe noen som garanter har en penere bil enn meg.synes synd på bilen min nå,den er så sinnsykt stygg for tiden.gleder meg til sommeren jeg!

kan ikke noen av dere som skall i vei pm meg med en gang slik at jeg kanfå et mob nr,så det blir mulig og ta kontakt før jeg kommer opp.jeg kjenner jo ikke noen av dere,så jeg vet jo ikke hva jeg skall se etter!!:)

itj sant

Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tomgr

godt mulig jeg også tar meg en tur.... :D

men ikke mobb bilen min... vakre 15" originalfelger ;)

senkesett kom idag,men er (naturlig nok) ikke montert ennå... blir til helga! :D :D

Hehe.. Du stiller da temmelig mye sterkere enn meg da Tomas.. Jeg har 13" stålfelg og knust frontleppe på bilen min jeg da.. Det ser temmelig snålt ut det :rolleyes:

1988 Peugeot 405 MI 16

1993 Golf 1.9 TDK

x 1993 Rieger Golf

x 1988 Peugeot 405 MI 16

x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audunius

Hehe.. Du stiller da temmelig mye sterkere enn meg da Tomas.. Jeg har 13" stålfelg og knust frontleppe på bilen min jeg da.. Det ser temmelig snålt ut det :rolleyes:

hehe..såpass ja ;)

har ihvertfall alu-felger hele året jeg,ja...:op

du har vel (kanskje) tlf.nr. mitt ennå..?..så,hvis du ikke finner fram,så kan du jo slå på tråden... ;)

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Det er den parkeringsplassen på øversida jeg mente, men hvis det blir litt folksomt der går det an å flytte på seg eller spre seg (som Viking_S6 sier).

Husk å formidle budskapet da, så vi blir så mange som mulig! (Noen gi beskjed til "dumpventil"-Rune ;) )

Men hvis ingen har noen innsigelser så møtes vi på den øvre parkeringsplassen på Dragvoll klokken 21. i morra.

Skal ta en tur i kveld jeg å sjekke hvordan forholdene er :D

OZzzt zzzz

PS! Har fått positiv tilbakemelding fra en med mye mer effekt enn meg, og en som heller ikke er redd for å vise det! Håper virkelig han kommer! ahahahhaha

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tomgr

hehe..såpass ja ;)

har ihvertfall alu-felger hele året jeg,ja...:op

du har vel (kanskje) tlf.nr. mitt ennå..?..så,hvis du ikke finner fram,så kan du jo slå på tråden... ;)

Jepp. Har telf. nr ditt enda ja. Jeg slår på tråden når det begynner å li på kvelden i morra jeg :)

1988 Peugeot 405 MI 16

1993 Golf 1.9 TDK

x 1993 Rieger Golf

x 1988 Peugeot 405 MI 16

x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider