Gå til innhold

Vi må finne på noe i Trondheim!

Ranger emnet

Ost

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by ola

snufs.. langt til trondheim.. snufs.. :D

Bra quattro føre hos deg da Ozzzt? :)

Du rekker å ta en liten svipptur til storbyen etter jobb vettu! :)

Her er føret ganske bra, med unntak av hovedveiene som er bare :rolleyes:

Har vært å sjekka forholdene i løypa, og her er en rapport:

Bra med snø og sånn passe glatt. Men passopp for parkerte biler, og nådeløse kantsteiner! Begge parkeringsplassene har potensiale for mye gøy! Bra med plass!

Husk! I morgen kveld @ 21 !!!

OZzzt zzzz

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der en tur i gårkveld og sjekka forholda jeg også... var ikke no problem med at det var for _mye_ grep sideveis ihvertfall ;)

men,så "tidlig" på kvelden som 21.00 er det fortsatt en del biler oppå der,men bare på den ene enden av plassen..(dette var da p-plassen ved idrettsbygget)..så hvis vi oppfører oss sånn noenlunde,så skulle det vel gå bra,vil jeg tro :D

men,som det ble sagt her,litt nysnø hadde ikke vært dumt.... :)

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da var det unnagjort. Gøy men kaldt... Oppmøtet ble da bra syns jeg, med 14-15 biler på det meste og stadige forbipasserende som gjorde gjesteopptredender!

En som filma litt så det er håp. Bare han får ut tommelen snart ;) så kan vi få lagt ut noe på nettet. (hint hint)

Dette må vi gjøre igjen, gjerne på et islagt vann! Just name the place and time and I'll be there!!!

OZzzt zzzz

OZzzt zzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg syns det var en sukess!

Jasså det var du som kjørte den Seat'n ja... Var jo flere framhjulstrekkere som prøvde seg.

Ja, syns selv det er altfor lite slike sammenkomster jeg.

Vi kan jo prøve igjen på fredag kl. 22 f.eks. Jeg møter gjerne opp! Noen andre som har lyst?

Kameramannen vår påstod selv at han var i gang med redigeringa. Men både han og kameraet syns det var kaldt, så veldig mye filming ble det ikke. Men jeg skal sparke litt borti han så det blir snart! :)

OZzzt zzzz

OZzzt zzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider