-cardudde- Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 HAr jobba på 2 biler i det siste, første gang jeg lager en carbon bil:D Også prøvde jeg meg på en stygg bil, se det stygge resultatet:D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 den nederste så ikke bra ut! men carbon-bilen var jo rå! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by Kehsi den nederste så ikke bra ut! men carbon-bilen var jo rå! :) TAkk for det du;) Brukte lang tid på carbon bilen, hehe, stygge biler må behandles stygt, sånn er det Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Jeg synes faktisk den øverste kan brukes som et indirekte statement; carbon er played out i mods. Absolutt alle ting skal jo være carbon. Jeg synes det blir omtrent som Lexus-lykter, man blir fort lei etterhvert. Men modden var ikke så værst anyway. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Likte carbon bilen :) Prøv å vær mer nøyaktig rundt bilen, ser noen kanter her og der som ikke skulle vært der. Sant nok, carbon er played out, men ser jo fett ut da ;) Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMP Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Den nederste var veldig kantete.. bruk lengre tid.. kabonbilen var fet!:) Siter <o>1996 Audi A4 1,8TQ <x>1994 Audi 80 2,0 <x>1986 Volvo 240 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 kan ikke si at cf bilen var noe å skrive hjem om, litt manger på detalj der du, ser ut som om hele bilen er ei svær cf plate...eller noe sånt... den nederste skulle du brukt noen timer til ¨på...er det noen som legger dekaler oppå både lakk og plastlister ?? panser var ikke spes pent.....hadde ikke turd å vise den til mamma nei... hehe.. men det er bra å se du tør å prøve på det meste, den skal du ha!! stå på så kommer det seg nok i Caps_On og Glacius style etterhvert!! mvh daniel Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg