b0rre Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Jeg lurte litt på hva dere tror jeg klarer å få ut av motoren min.. orginal motor fra 325 89mod. Skal montere: -luftfilter -grenrør -effektanlegg -superchip -trimkam Hva tror dere jeg får uttav motoren i hk med dette?burde vel klare 200hk minst kan jeg tenke meg.. Min motor er en US versjon med 174hk ifølge han jeg kjøpte bilen fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmW323turbo Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 blir vell ca 200 det ja,, langt oppe på turtallet hvertfall! hvilken farge er det på bilen din da? jeg var i brønnøysund for en liten stund siden, jeg kjørte en e30 motivlakkert og med grunnfarge blå/sølv med full gts stayling å azev a 17' Siter *98"toyota hiace 2,4d arbeidsbil *86"nissan prærie (solgt) *97"saab 900 turbo intercooler *86"bmw325i, *83"320i gts, *85"323i delebil *82"volvo 240 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rre Skrevet August 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 jeg har en blåfarget(bytter mellom blå og lilla) bmw 325i med en liten vinge på bagasjen=) den kom til brønnøysund på onsdag så det spørs om du har sett min bil..;)den skal styles,chipes med motorsport chip(200hk),montere filter,grenrør,effektanlegg,evt en trimkam om det blir for lite effekt;) skal muligens porte toppen litt om det trengs..har jo fabrikkny topp på bilen som er satt på for ca 130mil siden.mulig jeg får tak i en brukt topp å leker meg litt med istede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Originally posted by b0rre Jeg lurte litt på hva dere tror jeg klarer å få ut av motoren min.. orginal motor fra 325 89mod. Skal montere: -luftfilter -grenrør -effektanlegg -superchip -trimkam Hva tror dere jeg får uttav motoren i hk med dette?burde vel klare 200hk minst kan jeg tenke meg.. Min motor er en US versjon med 174hk ifølge han jeg kjøpte bilen fra. Har en kamerat med E-30 325 87 mod. med samme tuningen som du har planer om. Han har ca 190-200hk. Men jeg vet ikke om det er helt eksakt samme utstyr. Han har en Mtech 2 fabrikkstyla (trimma også muligens?) 325. Den går FÆLT. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rre Skrevet August 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 jeg har en kamerat som har en eldre bror med en "Hartge" fabrikk-tuna 323i (skal være 170hk+)..han testa bilen min sånn den er nå, uten chip,filter eller noe som helst form for trim..han sa min gikk endel bedre enn bror'n sin 323i.bror hass hadde en makan bil som jeg har nå før denne hartge tuna saken han nå kjører å den 325'n gikk ikke i nærheten av så bra som min går=\ han som hadde bilen når jeg kjøpte den drev med rallycross, kanskje han har bygd om motor'n litt når han bygde opp motoren på nytt?jeg så en litt snål ting når jeg så over motoren i dag.. På eksos manifold'n så er det 2delt, 3sylindre har en egen manifold, de 3 som er igjen har også sin egen manifold.Går vidre ut i 2 forskjellige rør hele veien under bilen og ut til en katalysator(? stor ganske lang avlang sak) ut i lyddemper og 2 endestusser (med ganske fet lyd;) måtte bare få med det=) Er dette normalt på 325i bilene? eller er dette en form for noe grenrør greier? merkelig grenrør mener nå jeg om det faktisk er det..noe i motoren er det hvertfall som har noe helvetes effekt for å si det med litt fine ord vi nordpå bruker titt å ofte=) Kan ta bildet av dette i mårra så får dere se..om ikke noen av dere vet hva dette er for slags patent.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 Jepps, det er helt vanlig... - Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rre Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 faen, jeg monterte motorsport chip'n nå å biln vil ikke starte..starter med 1 gang jeg monterer orginalchip'n=\ Er det noe spesielt jeg må gjøre for å få igang bilen med chip'n? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg