Estrewes Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Bilen 1 Intreør Dashbord Hva syntes herrene? Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 bildene virket ikke. du har laget link til en side med bildet på tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Nå så ;) Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloThomas Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Gubbebil altså. synes den var stygg jeg Siter Working hard or hardly working Født fri -- Skattet ihjel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Jo tusen takk :D:D:D:D:D Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by PoloThomas Gubbebil altså. synes den var stygg jeg Da har jeg gubbebil da, så har du konebil. POLO gutten. Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by PoloThomas Gubbebil altså. synes den var stygg jeg Misunnelse, vettu! PoloThomas flyr på Mercedes-siden og sikler... :ass Flott bil forresten! Burde kanskje vurdert noen andre felger, AMG-look elns, men ellers så den knallfin ut! Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Skikkelig 90-talls småkakse bil det der. Hadde gladelig bytta ut Lancern min med en sånn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Nice! Liker designet på CE`ene. Pent interiør. Overraskende bra komfort og støydemping til å være 11 år gammel. Men det er jo Merce da :) Kjør pent på vintern da, lett å få sleng :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Synes ærlig talt ikke den er spesielt fin på utsiden, men det hadde nok hjelpet mye med skikkelige hjul! Det som jeg derimot synes er nice er det interiøret! Forestiller meg at den bilen er virkelig komfortabel å kjøre også.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Synes ikke den bilen er så gale... Litt småifiks på den, så blir den nok ganske stilig... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Veldig pen Merce :) Hiv på 94-mod facelift og noen 18" AMG look.. Det hjelper veldig på.. Så unektelig strøken ut den der da.. PoloThomas: Gidd slike latterlige kommentarer da.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Pen bil. og med sportline er det bra interiør også. Mangler bare litt under panseret;) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by Jonte Veldig pen Merce :) Hiv på 94-mod facelift og noen 18" AMG look.. Det hjelper veldig på.. Så unektelig strøken ut den der da.. PoloThomas: Gidd slike latterlige kommentarer da.. syns det karoseriet er fint jeg:) Og det er jo 94 front, eller? Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by Fridjow syns det karoseriet er fint jeg:) Og det er jo 94 front, eller? Stemmer det ja... :) Men Jonte er ikke akkurat den mest oppvakte personen her inne, så ingen kan forvente at han skulle klare å se det...fatality Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg