Estrewes Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Har jeg 94 front på min altså? jøss det visste jeg ikke :D Takk for alle positive tilbakemeldinger og til alle negative. Jeg er ganske fornøyd selv så jeg syns det bare er gøy å lese om folk som syns karosseriet og sånnt er sugent. For jeg veit at det ikke er kommet en eneste nanometer med rust på bilen og da er jeg fornøyd :P Er forresten ingen som har noen blinklys glass til blinklys forrand som jeg kan kjøpe billig i Kongsberg området. Samma om de er rosa eller brune bare de er hele og kan komme igjennom kontroll. Les her for å forstå: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=44996 Nederste innlegget fra meg. Tenkte på at jeg kunne montere sideblinklys på siden av blinklys glasset fremme fordi da syns det jo fra siden og bakover. :D:D:D Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antivakumtrollet Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Er vel ingen med vett i skallen som klager på dette karosseriet vel? Er vel noen av de peneste formene du kan finne på en bil spør du meg. Sett på 18" AMG-felger så har du en kongebil ;) Siter Mercedes C200 Espirit 95-mod (x) Mercedes 190E 2.6 87-mod (x) Mercedes 190E 2.0 87-mod (x) Audi 200 2.2 Turbo Quattro 86-mod (x) Mercedes 230CE 89-mod (x) Peugeot 205 1.9 CTi cab 87-mod (x) Mercedes 190E 84-mod (x) Peugeot 205 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet September 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Ja enig. Men hvorfor solgte du din? Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg