Gå til innhold

Intervall på vindusvisker

Ranger emnet

Cchris

Anbefalte innlegg

Originally posted by Gou

kjøp deg et vindusviskerrele til Golf III... bytt ut det gamle relet med det nye så har du "stillbar" intervall..........

Det hadde vært tøft det :D , men da må jeg vel ha visker- hendelen til golf3 også da eller? Det er vel ikke altfor mange golf3 på hugger'n enda trur jeg.:rolleyes:

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gou skriver stemmer bare om du har intervall fra før ....

Se forøvrig disse guidene :

For å få intervall :

Intervall¨

I stendenfor å sette inn rele 19 setter du inn et nr 99. DU får da programerbar intervall.

( skru på intervall , skur så av igjen - og vent så lenge som du vil at intervallen skal vare før du skrur den på igjen) Du få nå så lange intervaller som du valgte å ha brytern av før du slo på igjen.

Rele 99 koster ca 3-400 kr på Møller.

( Relebytte til nr 99 har jeg selv utført)

Hilsen Geir

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Det gou skriver stemmer bare om du har intervall fra før ....

Se forøvrig disse guidene :

For å få intervall :

Intervall¨

I stendenfor å sette inn rele 19 setter du inn et nr 99. DU får da programerbar intervall.

( skru på intervall , skur så av igjen - og vent så lenge som du vil at intervallen skal vare før du skrur den på igjen) Du få nå så lange intervaller som du valgte å ha brytern av før du slo på igjen.

Rele 99 koster ca 3-400 kr på Møller.

( Relebytte til nr 99 har jeg selv utført)

Hilsen Geir

Hmm.. hørtes artig ut å ha noe sånt på en golf2. er vel ikke alle 2'ere som har det.

Men en annen ting. Har fått en sinnsyk knirking som høres ut som kommer fra inni dæsjbordet. Sinnsykt irriterende! Noen som har vært borti dette og kanskje vet hva det er?

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider