liIIebror Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 noen som veit hva dem sjekker under eu kontrollen (sjekkliste)??? Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Dem går over hele bilen med lupe. Finner dem det aller minste rust eller så mye som en bitte liten slark et sted, så er det frem med avbitertanga. Dem er fæle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet November 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 gjør ikke noe det.. bilen min er rustfri den:D :D Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 gå på en bensinstasjon.. de er litt mindre nøye.. hvis du har noe som ikke er helt bra... hvis ikke kanskje noen her på forumet kjenner noen som eu godkjenner over telefon for en flaske fra polet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet November 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 hmmm noen som godkjenner her da... Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Biltilsynet ser også gjennom fingrene med mange ting. De har jo ikke til hensikt å reparere eventuelle mangler mot betaling som de store merkeverkstedene driver med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 tror de er ganske nøje med utslippet på bilen.. der sliter jeg, det vet jeg.. hehe.. gruer meg til i januar, da greia må inn.., hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 dem sed da vell mest på bremser lys avgass å en generell tilsand på bilen. har den normal slitasje så gåre sikkert greit. jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 De skal gå på det som har med trafikksikkerhet. Mitt objekt av en BMW hadde ingen anmerkninger på rust i hjulbuer (mye) feks. De var mye mer optatt av rust på bremserør osv . Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Dra på biltilsynet, og heng deg "på ryggen dems"!!! Hadde en chevy van på godkjenning der, og de godkjente den, med bare noen få ener-feil!!! Den kosta meg 1500kroner, og kosta russen 25000kroner...:D Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 323i Skrevet November 23, 2002 Rapporter Share Skrevet November 23, 2002 Ikke gå til biltilsynet!!! de er fæle!! iallefall i haugesund.. Der var det en skikkelig skeptisk og grinete forståsegpåer som gikk gjennom bilen min og var skepetisk til alt fordi det var en ungdomsbil, han klaget på lista som var over lyktene og kjeftet om at den måtte av med en gang!!du så ikke parkeringslyset i en viss vinkel....jeg fant aldri den vinkelen!!!!Jeg som skulle være flink å få senkesett og felger i vognkortet for å få bilen lovlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg