Gå til innhold

Forskjell på innsug? b19a/b230a

Ranger emnet

Volvo-Lars

Anbefalte innlegg

Hei å hå!!

Har en god å gammal b19a i bilen min!! (Skal være b21a i denne,vet dette....tror den er bytta)

Lurer på om det er no forskjell på innsuget b19a kontra b230a? Vil jeg få no effekt av å bytte dette?

Hører noen sier at eg vil tjene effekt ved å sette på et K-innsug å weber.....stemmer det?

Etter hvert blir det turbo.

Dette er bare litt sånn små trimming som ikke koster skjorta.

Prioriterer utseende å litt sånn.

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel så å si garantert at det sitter samma innsug som på alle A motorer. sikkert med en zenithgasser på.. Og du vil sikkert få litt mer effekt om du setter på K-innsug og weber, men på en B19 vil det jo uanett ikke gå no særlig og det vil sikkert bruke en del mer bensin..

har forøvrig et k-innug til salgs.

Har også en k-kam som vil gi endel mer effekt. K innsug og K-kam til 1000kr:) interesert?

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbudet,men jeg tenkte bare jeg skulle høre siden jeg har en 230a liggende.......

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider