henning_dt85 Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 hei! har en golf 2. Jeg har stereo montert, men har ikke antenne, så jeg kjøpte en i dag. Jeg tenkte meg at den skulle være i venstre framskjerm, siden det er en svart plastplugg i den, men hvor kommer ledningen ut? Haynesboka er UBRUKELIG. Antennen har 1.6m ledning+ at det var montert ca50cm ledning med skjøt som midlertidig løsning ( da den ble montert i 1998 :) ). Vil også ha hvite spm og turtellerskiver, og lurer på hvor man kan få bestilt det. Takker for svar........ Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KooPa TropA Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Hvis du monterer den i venstre forskjerm (eller høyre for den del) trekker du kabelen gjennom samme hullet som ledningen til blinklyset. Da har du fått kabelen opp i rommet der vindusviskermotor og stag sitter. Derfra er det bare å finne et eksisterende hull til gjennomføring inn i kupeen. Kan se om jeg får tatt bilder av det hvis du ikke skulle få det til. Når det gjelder instrument skiver, finnes det flere leverandører, et søk på Google og du er på god vei.. Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by henning_dt85 Vil også ha hvite spm og turtellerskiver, og lurer på hvor man kan få bestilt det. Takker for svar........ http://www.deltagfx.com har jævla gode speedo- og turtellerskiver! perfekt tilpasset og i alle regnbuens farger! De er dyre, men du slipper det jævla klippoglim-stresset! Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 takker til begge to :) :) :) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 nå har jeg fått montert antenna i venstre skjerm, og fått ledningen inn i motorrommet ( ved viskermotoren). Hva skal jeg gjøre nå? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Om du ikke har demontert dashboret ditt kan det bli "litt" jalla om du ikke har gjort noe slikt før!!!! Enkelt og greit fortalt skal du trekke ledningen igjennom en gummimuff så du får den inn bak dashboret for og trekke den til spilleren.... Se til at ledningen ikke går i veien for viskemotoren... Det beste er og ta bort dashbordet, men det er en stor jobb i seg selv om du ikke har gjort det før... Lykke til:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Å demontere dashen for å trekke opp en antenne kabel er å skyte småspurv med kanon. Skru av det plastdekslet over pedalene og dra ut spilleren. Da skal du ha mer enn nok tilgang. Kan være knotete men fult mulig. Kablene skal inn fra motorrom til kupe via hullene som er under ekspansjonstanken (kjølevæsken) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 "Å demontere dashen for å trekke opp en antenne kabel er å skyte småspurv med kanon" hehe.... da får jeg prøve å finne de hullene under kjølevæsken jeg da, jeg gir nok snart lyd fra meg ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 antennen er montert Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg