Gå til innhold

antenne og spm.skive

Ranger emnet

henning_dt85

Anbefalte innlegg

hei! har en golf 2. Jeg har stereo montert, men har ikke antenne, så jeg kjøpte en i dag. Jeg tenkte meg at den skulle være i venstre framskjerm, siden det er en svart plastplugg i den, men hvor kommer ledningen ut? Haynesboka er UBRUKELIG. Antennen har 1.6m ledning+ at det var montert ca50cm ledning med skjøt som midlertidig løsning ( da den ble montert i 1998 :) ). Vil også ha hvite spm og turtellerskiver, og lurer på hvor man kan få bestilt det.

Takker for svar........

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du monterer den i venstre forskjerm (eller høyre for den del) trekker du kabelen gjennom samme hullet som ledningen til blinklyset. Da har du fått kabelen opp i rommet der vindusviskermotor og stag sitter. Derfra er det bare å finne et eksisterende hull til gjennomføring inn i kupeen. Kan se om jeg får tatt bilder av det hvis du ikke skulle få det til.

Når det gjelder instrument skiver, finnes det flere leverandører, et søk på Google og du er på god vei..

2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat

2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henning_dt85

Vil også ha hvite spm og turtellerskiver, og lurer på hvor man kan få bestilt det.

Takker for svar........

http://www.deltagfx.com har jævla gode speedo- og turtellerskiver!

perfekt tilpasset og i alle regnbuens farger!

De er dyre, men du slipper det jævla klippoglim-stresset!

Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke har demontert dashboret ditt kan det bli "litt" jalla om du ikke har gjort noe slikt før!!!! Enkelt og greit fortalt skal du trekke ledningen igjennom en gummimuff så du får den inn bak dashboret for og trekke den til spilleren.... Se til at ledningen ikke går i veien for viskemotoren...

Det beste er og ta bort dashbordet, men det er en stor jobb i seg selv om du ikke har gjort det før...

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å demontere dashen for å trekke opp en antenne kabel er å skyte småspurv med kanon.

Skru av det plastdekslet over pedalene og dra ut spilleren. Da skal du ha mer enn nok tilgang. Kan være knotete men fult mulig.

Kablene skal inn fra motorrom til kupe via hullene som er under ekspansjonstanken (kjølevæsken)

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider