mortenste Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 hvordan soter jeg baklyktene på bilen.....er dette lovt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by mortenste hvordan soter jeg baklyktene på bilen.....er dette lovt? Har du en Civic så er det nok av baklyter du kan kjøpe deg, det ser betydelig bedre ut enn sotede lykter. Og det er ikke lovlig med sotede lykter nei ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maiden-honda Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 jeg har sota bak-lyktene på civicen min og det ser ganske fint ut. siden bilen min er rød så sota jeg med rød lakk og det ble veldi fint med de mørke røde lyktene.Jeg har blitt stoppet flere ganger og snuten har ikke sagt noe,jeg har også nylig hatt bilen til eu-godkjenning og der sa de heller ikke no til det.det er bare å få tak i lakk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenste Skrevet August 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 hvilken lakk skal jeg bruke og hvor kan jeg få tak i d.må lyktene puses med fint sandpapir først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maiden-honda Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Jeg vet ikke helt hvor man får tak i den,jeg fikk det av en kamerat.jeg skal se om jeg kan finne ut hvor han fikk tak i den.du trenger ikke pusse ned lyktene bare vask de godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maiden-honda Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 hvis du går inn på tuning.no så finner du lakk der rød og svart i hvert fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Det er ikke lov, men eu-godkjenner du bilen på et verksted hvor de er snille og bruker skjønn, kan det gå igjennom. Bare sotingen ikke tar mye av lyset, da går det nok ikke så bra. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 sota baklyktene på audien min, brukte sånn transparent lakk man får kjøpt på bilrekvisita butikk, og avslutta med en del klarlakk. Ble veldig bra resultat..blankt og fint. Har ikke blitt stoppa i kontroll med sota baklykter ennå. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maiden-honda Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 som jeg sa jeg var på biltilsynet og fikk det godkjent.de sa ingenting om det selv om ryggelysa mine lyser rødt.så jeg tror ikke det har så mye å si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenste Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 takk for alle tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VTi Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 noen som gidder å slenge opp noen freshe linker til noen snasne baklykter til honda civic vti 92-95..? Siter - Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992 - Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT - Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT - Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Om du bruker transparent lakk så slipper du å bruke klarlakk, den er så blank fra før :D 100kr på Torshov. http://www.tuning.no/BILDER_HONDA_CIVIC.htm Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjernen Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Kjør til en lakkerer og spør om de kan lakke lyktene med "sort-toner" og si at du vil ha 6 lag f.ex. På en Fiat 127 jeg hadde lakka jeg dem med 12 lag og de så ut som om de var lakka med farge, masse snut og sakkyndig som kikket og lurte, men de så at det lyste i reflexen og da var de fornøyde.... :rolleyes: :op :cool: Siter imstupid "Veteran-råner" Das Blitz 4 ever.... Wagen und Bayer sugen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg