Gå til innhold

enda et bevis på at kvinner er dårlige til å kjøre bil.

Ranger emnet

Gjest

Anbefalte innlegg

Originally posted by KeW|ar

etter å ha sett den kjerren din så skal ikke du åpne kjeften din for høyt:D :D :D

høhøhø...."my oh my"...passa så bra! hehehe:D

men jeg kan ikke kjøre bil selv, så skal ikke si noe egentlig heh..

*holder seg til 2 hjul*

Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett det flere ganger nå at folk klager på kvinnfolk bak rattet her på forumet.. Hvorfor?

Helt særiøst så tror jeg damer er vell så flinke bak rattet.. De kjører iallefall 'som regel' ansvarsfult og ikke sånn som jeg misstenker de fleste her på forumet for og kjøre.

Damer er mye mer omtenksomme på veien, og mye mer forsiktig og er veldigt ofte flinke sjåfører.

Like mye dårlige mannlige sjåfører jaffal som kvinnlige.

De som er farlige på veien er gamle folk som har begynt og bli litt surrete i huet, folk som rett og slett ikke har annlegg for og kjøre bil og sånne som absolutt syns det er kjempedigg og presse bilen opp i 250 km/t og kjøre det den er god for i svingene. Og de som kappkjører.. Dere er farlige.. Værste jeg vet er og ha en bil som ligger 1 meter bak meg for så og spinne seg ut og kjøre forbi på veier her på vestlandet som ikke er breie nok for at du biler skal møtes en gang flere plasser.. Og værst er de som som ikke er lokale og ikke kjenner veiene.. Ikke skjelden de står i veggen etter og ha fått sladd i svinger er ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jeanette84

Ser jo humoren i det da.. Er ikke no bedre bak rattet.. MEN en del mannfolk er like ille bak rattet om ikke værre!

det har vel kanskje noe med farten å gjøre? kvinnfolk kjører dårlig i 30 liksom.. vi menn må vle kanskje oppi 100? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider