D-1 Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 noen som kanskje kan ha trua på dette på bilen da?? hva mener dere der ute?liker dere det eller ikke?? Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet November 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 :D Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet November 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 til Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet November 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 :op Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet November 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 :D Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Defend Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 feit bil du har der ja:D er det no motor? Siter golf 1 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 er nok ikke hans :) d-1, tøft det der.. men, ville vært kulere med dobbel utblås bak.. hvite lykter bak.. etc.. ellers ser den der helt ok ut.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Syns den er pen bil jeg! :D Hvite baklykter er vel en smakssak.. jeg for min del ville heller hatt helrøde baklykter på en bil med denne fargen.. Hver sin smak! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Det var det der kittet jeg skulle kjøpe på peugeot`en før jeg totalvraka den i 30 sona.. Tror kanskje jeg er den eneste som har klart å få til skader for 60 000 i 30 sona.. Kjørte ikke akkurat 30 heller da men.. :rolleyes: Men det blir Peugeot 405 MI 16 på meg igjen, det er iallefall sikkert! Om det ikke blir T 16 da ;) Å da blir det det kittet der som kommer på bilen.. :cool: Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 405 MI16 er gøy det! :D Jeg solgte min 405 rett før helgen jeg. Det er gromme biler da! :) Og det kittet der er desidert det tøffeste til denne bilen. Men personlig synes jeg ikke at den orginale MI16 stylinga er så ille heller. Bare 17" og senking og T16 vinge, så er den også ganske fet! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Originally posted by famir 405 MI16 er gøy det! :D Jeg solgte min 405 rett før helgen jeg. Det er gromme biler da! :) Og det kittet der er desidert det tøffeste til denne bilen. Men personlig synes jeg ikke at den orginale MI16 stylinga er så ille heller. Bare 17" og senking og T16 vinge, så er den også ganske fet! Originale MI 16`er fine de også ja. Min var utstyrt med 17" TSW Hockenheim felger, Monovisker, Senking, Eff.anl (med en 3" DTM utblås), refleksplate bak, åsså hadde jeg noen harry`e klistermerker på den ei stund (fet streamer fremme og bak i samme farge som bilen, "sjakkruter" fra sideskjørt, over panseret, og ned til midten på støtfanger fremme). Fnt ut at bilen var finere når den var "clean" uten alle klistermerkene, så jeg plukket de av igjen etter en kort stund :) Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Det Ecosse-kit'et kler den bilen bra! Klart potter på hver side bak hadde vært fett, men får man tukla til det på den? Enig i at helrøde lykter hadde gjort seg. Blir fett på blå bil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet November 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 det er ikke min bil på bildet nei.min er nesten original den!bare senket med 17" felg gutman grill(nesten som på bildet)og jeg hadde øyelokk,men de er borte! ja,det skall vere muligheter for dobbelt utblås,men det blir enten veldig kostbart,eller slik som jeg hadde valgt,et eget komponert anlegg,stor sjanse for at du måtte drite i reservehjulet da,men men.har også mest lyst på blanke lykter bak,men finnes det det da til 405?har ikke funnet det noen plasser jeg! Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet November 22, 2002 Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 Ace Tuning i Frankrike kan lage klare/hvite baklys til alt.. Er nok ikke Ecosse som lager den stylingen, de kjøper fra mange forskjellige steder rundt om og skrur opp prisene noe vanvittig og selger det som sitt "eget"... Jeg har helt gitt opp Ecosse, hvis du leter litt så finner du akkurat de samme produktene andre steder, MYE billigere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet November 22, 2002 Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 Ja, det aller meste er fransk vel? Mye av det Ecosse selger er vel fra Esquiss Auto... Fikser det der Ace til alle biler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg