Chosen Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Siden jeg nå har bestilt meg ny værsting pc, så tenkte jeg at jeg måtte ha ett værsting bil spill også... Noen forslag? Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acoustic Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Colin McRae 3 er vel ganske krevende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Har spilt det så mye i Sommer hos kompis, vil ha ett spill med gatebiler :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 http://www.liveforspeed.net krever MYE CPU, og en del GPU.. og har veeldig vanlige biler ;) :) Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg