lermax Skrevet September 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Har du den vindavviseren som passer til denne typen soltak? I så fall kunne jeg gjerne tenkt meg en JA!!!:D Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Sitat Originally posted by Rollaboy83 Jeg har faktisk 2 stk GT biler stående jeg! og du kunne gjerne fått kjøpt en slik vindavviser av meg! har som sagt 2 stk, du har ikke en rustfri corolla i innbytte? jeg har liksom LITT rust å pusse på prosjektet:P Selger du i deler? Kan jeg komme bort en tur til Asker og ta en titt på bilene du har stående? Send gjerne adresse/tlf nr på PM hvis det er interessant. Tar gjerne en titt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollaboy83 Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 spørsmålet er hva du trenger da...noe skal jeg ha selv, men er alltid muligheter for at noe kan avskrives om det er ett stort behov for deg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Sitat Originally posted by Rollaboy83 spørsmålet er hva du trenger da...noe skal jeg ha selv, men er alltid muligheter for at noe kan avskrives om det er ett stort behov for deg :) Egentlig er det ikke så mye haste-oppdrag å utføre på bilen, men trenger noen bra piggdekk, gjerne på originale gt-felger. Strøken førerstol uten hull, eller en hvit rustfri bakluke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT twin cam Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Er soltaket ditt manuelt, kan du regne med at det er ettermontert. Bilene hadde enten ikke soltak eller elektrisk. Og hvis soltaket ditt går over taket når du åpner det. er det ikke originalt. Siter Toyota Corolla GT (85) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT twin cam Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Sitat Originally posted by CorollaGT Hatt corolla GT selv. Kjører golf nå, men har egentlig lyst på en CorollaGT igjen. Men er 24 år, er vel for gammel. Bilen ser bra ut den, følg med olja, dissa bilene bruker som regel bra med dette. Og til slutt: Folk må slutte å med dop samtidig som de skrur bil, er det takrails som er montert? Bra gangsta kapsler. Mvh CorollaGT Jeg kjøpte delebilen din jeg. Bruker motoren nå. skal være sagt at den er overhalt. Men da sluttet den ihertfall og bruke olje. En ting til. Man er aldri for gammel til og kjøre Rolla GT Siter Toyota Corolla GT (85) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg