volvoboi Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Er det noen som har forslag til noe kult som jeg kan skrive i front rute streameren min. Jeg har tenkt på disse to, men vet ikke helt: 240 performance og NO JAP SHIT. Er det noen som har noen kule,morsome forslag??? Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Linjal-design 4- kanta Biltema Fjortis magnet ??? bare noen forslag.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 bare ikke skriv volvo 240 eller noe sånt.. for det kan ingen ta feil av.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exoticman Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 "Ford killer" "Turbo reka" Man kan også bestille klistremerke fra turbo performance club men det er mye brukt da. Siter Volvo 240 b23e har kjøpt 740 tic motor som skal inn volvo 245(høgger) Volvo 245(høgger) Mercedes 230 te (høgger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 skriv: "Volvo Power Team", så er du med i gjengen :-) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 hva med: "suger du duger du" "høl er høl" "sladde slede" "Aggresiv linje" bare forslag:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Min personlige mening er at du skal glemme hele streamer greia da det ikke er tillatt + at det gjør en volvo enda mer jalla.. ford killer du liksom.. hehe.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by Kjetilr ford killer du liksom.. hehe.. [/b] Enig der, det blir litt for opplagt;) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Sorry offtopic,men var du i horten i dag bakke_racing? På Horten vidregående? Hørte en physjjjjjj lyd så så jeg en gul 240 komme rullande ned å parkere utafor skolen. Tenkte jeg skulle bort å kikke på bilen,men friminutte over........... forslag til streamer "let me pass,I wanna play" En kompis har det på sin Glt.....beste jeg kom på i farta. Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by nissan s13 Enig der, det blir litt for opplagt;) he he... sjelden det har skjedd meg, dvs killa av en volvo, men må innrømme at 240 i rally går bra... men kun ett fåtall på gata som jeg har sett som har fungert skikkelig.. Men hvis 240`n kolliderer med feks en sierra, da er det ford killer..;) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 *Flyvende Murstein *M O R D I *Onkel blå har du stå *Team Slængtask :P *V O L V O *Lord of the Briks *Stygg? ser på du da? :D Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exoticman Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 kom på en til *Gubbar med liten kukk kjører saab turbo* Siter Volvo 240 b23e har kjøpt 740 tic motor som skal inn volvo 245(høgger) Volvo 245(høgger) Mercedes 230 te (høgger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Sorry offtopic,men var du i horten i dag bakke_racing? På Horten vidregående? Hørte en physjjjjjj lyd så så jeg en gul 240 komme rullande ned å parkere utafor skolen. Tenkte jeg skulle bort å kikke på bilen,men friminutte over........... forslag til streamer "let me pass,I wanna play" En kompis har det på sin Glt.....beste jeg kom på i farta. Jepp var i Horten å da måtte vi ta en tur nedom skolen. Det er vel magnus som har. Let me pass, i wanna play så det er kjipt å ha det samma som han. Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 hmm du har gul bil. hva med en gul streamer uten skrift. eller ingen streamer kan være bra ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 helsvart! ikke le, Dattra di er med.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg