***shaddiw*** Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Here is my new evo 8, ive brushed widebody and sideskilrt and rear bumper, ive added some cf and done some minor detail! The sick ass vinyl on the side of the car is from my m8 Neo who spesial desgined it for the evo and you may see his trademark on the wing! The front is kinda boring,i got tierd of the chop after spending 30 hours on the chop! Anyway here it is: Hope you enjoy it as much as i am enjoying it! Cheers CaPs_On Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Wooooooooo.....! Damn! Nice car caps! Really really impressive! Nice mod, nice mod!! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Vil si den der var sinnsykt bra, som resten av moddene dine. Det eneste jeg kan si negativt om moddene dine er at du ikke forbedrer deg :P Nådd toppen? Skjønner at du ble lei etter 30 timer! Men om noe skal forandres så må det vel være de heller stygge speilene. Var litt nederlag å se denne modden din, holder på å lære meg brushing selv, og mine ble liksom ikke så bra lenger :/ Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 drit fet den der;) men selvom grafikken er helt vill synes jeg den ble for rotete..og bakgrunnen skjønner jeg ikke helt:rolleyes: men sideskjørtet og bakfanger og ja..alt det andre er konge;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Nice chop. men den bilen fortjener noen kulere speil. Noen Apr carbonspeil eller noen wing-mirrors hadde gjort seg;) Men det var en råååå chop. Håper jeg en dag klarer å komme opp på ditt nivå. Likte Grafikken på siden. Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 takker takker bukker og neier, ja den ble fet men som jeg har sakt på digi så vil ALLE feilene ordnes opp i, fronten skall brushes speilen blir gjort noe med, og et bakgrunnsskifte vil bli gjort! Cheers CaPs_On Ps: Har ikke nådd toppen, enda!:P Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 tøff mod. men jeg syntes dekkene/felgene blir litt for store.. fyller likksom litt for mye opp.. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 DuB`s Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 hm.. må si det ser litt rart ut at bilen er så høy som den er når hjulene er helt oppe i hjulbuene.. fortjener den ikke litt mindre dekk og senking?:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by X-ecutioner hm.. må si det ser litt rart ut at bilen er så høy som den er når hjulene er helt oppe i hjulbuene.. fortjener den ikke litt mindre dekk og senking?:rolleyes: Hmm, skall tenke på det, tenker, NEI! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 såppas ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg