Gå til innhold

MR2 vs CIVIC

Ranger emnet

EilertseN

Anbefalte innlegg

Hei!

Sitter å fundere på mitt evt.neste bil kjøp.Toyota MR2 (mk2) eller Honda CIVIC VTI (92-95 mod).

Noen som har noen meninger om dette?

Ossn bil går best ut av disse?

Mvh.

EilertseN

Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97"

(x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91"

(x)Audi A4 1.8TQ Avant 97"

(x)Audi 80 B4 94"

(x)Audi S2 Coupe 91"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo hva du er ute etter i en bil.. MR2 er rein og skjer morro da.. Men, lite praktisk.. Har du ikke bruk for masse bagasje og flere seter enn 2, og vil ha en artig kjøremaskin, så gå for en MR2.. Kvaliteten på disse er vel ikke noe å utsette på.. Også er de så forbanna pene.. Også har de bakhjulstrekk :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MR2 mk2 ble levert med Turbo motor også. Har du ikke brukt for baksete og stort bagagerom ville jeg valgt en MR2. Midtmotor og rwd kommer til å gi deg en kjøreopplevlse av de skjeldne. :) Etter hva jeg har blitt fortalt av de som har prøvd disse bilene, så ligger de vist noe sinnsykt på veien. Helt til de slipper vel og merke(Ref en kamerat av meg som vraka en sinnsykt feit MR2 Turbo)

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

tror mr2 mk2 kun ble levert med 1 motor, denne er da på 156 hk

honda civic vti får du med 2 (?) motorer en vtec motor på 125 hk og en 1,6 liters vtec (?) med 160 hk..

correct me if im wrong

civic vti er civic vti....160 hester...Den med 125 hk er ESI....med vtec, men blir allikevel ikke helt det samme ;)

Honda Accord 95-modell

Honda Civic 91-modell - solgt

Honda Civic Coupé 94-modell - solgt

Honda Civic 91-modell - vraket

autoboss.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

upraktisk? pøsj :D

var på ferie jeg, hadde med 3 bager, telt og sovepose.. ;)

2 seter syns jeg bare er kos, liker ikke å ha noen i baksetet allikevel.

også er den så forbanna morsom å kjøre! :D

edit:

+ at de aller aller aller fleste er targa, fint om sommeren ;)

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider