Gå til innhold

Galanten skal styles

Headstah

Anbefalte innlegg

Etter å ha kjørt rundt i galanten en liten stund ble jeg lei av "familiebil" looken,så bestemte meg for å gjøre noe med det når jeg fikk nok cash, og nå har tiden endelig kommet for å starte igang med prosjektet.

Erebuni bodykit er bestilt og kommer til Norge i midten av neste mnd.

dette er kittet jeg har bestilt

galant056f.jpg

galant056r.jpg

neste steg er å finne en passelig spoiler å ha på, noen som har forslag til dette? vil hapå kittet og spoileren før jeg lakkerer, så sparer jeg noen kroner der ;)

Hvilken farge jeg ska lakke bilen i er høyst usikkert, greier aldri å bestemme meg. Var ganske hypp på en type babyblue, men som sagt, greier ikke å bestemme meg.

Forslag mottas med takk ;)

Tenkte å oppdatere denne tråden med bilder og slikt etterhvert som ting skjer med bilen.

- 95 Mitsubishi Galant

x 89 BMW 318i touring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge... Erebuni stylet galant er ûber fint, gleder meg til å se bilen når du får fikset den, og kommer deg på treff.. Vi må ha et treff i løpet av vinteren synes jeg !

galant056r.jpg

LYKKE TIL, husk å hold oss oppdatert !!

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult!

eneste kommentar måtte være at panseret og taket liksom "mangler noe". Panseret kan man jo skjære noen hull i, men taket vet jeg ikke helt..

Kanskje et "gigasoltak" som går opp /bakover (over taket)

men det koster jo litt å få til..

på fargesiden har du vel to muligheter som jeg ser det, enten ta en farge som gjør bilen rå, men diskret, eller "ta'n helt ut" i skikkelig FnF stil med vinyl og det hele, da slipper du jo også å tenke på at panser og tak blir "nakent" ;) tror alt i mellom blir litt "halveis"...

men er jo mulig vi ikke er enige her :)

noen planer på motorsiden??

:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du sier, blir antageligvis enten en "sjokkfarge", eller en mer dempet,men fortsatt rå farge. heller litt mot det siste alternativet. første jeg tenkte på var spygrønn eller no i den duren, men så kan det jo hende jeg blir lei av å bli blendet hver gang jeg ser bilen.

har lyst på en farge som er fet, men som ikke tar vekk så mye fokus fra stylingen, hvis du skjønner.

Motor må nok vente litt, er begrenset hva en 19 åring som jobber på rimi har råd til ;) men har absolutt lyst og planer om å fikse på det når jeg har råd.

- 95 Mitsubishi Galant

x 89 BMW 318i touring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Nei,har ikke skjedd så mye egentlig. Kittet ligger i boden og jeg venter egentlig bare på at våren skal komme til, vil ikke sette på kittet før snøen har gitt seg. Sparer fortsatt opp penger til felger og dekk.

Skal starte med å bygge anlegg i bilen denne mnd, så det er vel det man kan kalle første steget. Er fortsatt litt usikker på hvilken farge jeg skal lakke bilen i, ombestemmer meg i et sett ;)

- 95 Mitsubishi Galant

x 89 BMW 318i touring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,har ikke skjedd så mye egentlig. Kittet ligger i boden og jeg venter egentlig bare på at våren skal komme til, vil ikke sette på kittet før snøen har gitt seg. Sparer fortsatt opp penger til felger og dekk.

Skal starte med å bygge anlegg i bilen denne mnd, så det er vel det man kan kalle første steget. Er fortsatt litt usikker på hvilken farge jeg skal lakke bilen i, ombestemmer meg i et sett ;)

Oh.. vet ikke om jeg hadde klart å la det ligge i boden jeg nei.. hehe.. men kanskje ekstra kult å fått inn litt anlegg og spess felg/dekk å mokke på allt på en gang. Jeg sto lenge å blandet farger før jeg fikk en jeg kunne si meg fornøyd med jeg ja. Men jeg ville ha en litt mere anonym farge enn det du sannsynligvis kommer til å velge. Siden bilen er anonym fra før så ville jeg ikke ha en sinnsyk farge. Men bilen din har jeg trua på :) Kan du ikke legge ut noe bilder osv da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider