75mk2 Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Hvor mye koster en sånn en? Noe jeg bør vite? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Prisen varierer litt fra stand, men ca. 20k for en litt dårlig en opp til ca. 60k vet ikke hva som er vanlig feil med dem, men er vel som vanlige sierra, er vel litt vanskeligere å få tak i deler til dem trur jeg, men om man kjenner til england så er sku det vel ikke være noe stort problem... 150hk i 2,8 å 2,9, litt mere nm i 2.9 da...men om det er kat. så er det 145hk...husker ikke helt det der men er vel noe slikt... Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vredesbyrd Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 hallo, er du intressert i en xr4x4 så har jeg en grei stand til 15000, noe småfiks gjennstår men ellers er den fin.... Siter VULGAR DISPLAY OF POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg