Gå til innhold

Må jeg sage av deg armene, parkeringsvakt?

Ranger emnet

FlyingVeeVee

Anbefalte innlegg

Glad jeg bor et mindre sted enn oslo.. Jeg parkerer nesten aldri steder hvor man trenger å betale.. og gjør jeg det så er det enten lørdag eller etter klokka 14.. og da er det gratis uansett..

Men sånne poltifolk som står langs motorveien og stopper folk som kjører 16 km over grensa klokka 5 om morran på en søndag.. uff.. da blei jeg irritert..

Og ikke kom med bla bla.. grensa er samme hele døynet.. osv.. fulstendig klar over at det er min egen feil..det gjør det bare enda mer irriterende..

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Syrre

BS!! Jeg har aldri blitt anmeldt. Gjør dette OFTE.

Av og til dersom jeg går ute og handler feks også.. Hvordan skal de kunne anmelde meg da?

Tror du virkelig at det må være en sammenheng mellom trakassering og feilparkering for at du skal bli anmeldt ? Om du går rundt og handler eller feilparkerer.. Anmeldt kan du bli.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for 3 mnd siden stoppet jeg på p-plassen på elkjøp på carlberner.

var på lasterampa fordi je skulle levere no varer.

når jeg komtilbake etter 5 min så haddde jeg p-bot. og klagde!

etter 2.5mnd fikk jeg svar.

Grunnen til at jeg fikk bot er fordi jeg ikke hadde trukket en p-bilett. som forresten er gratos på den plassen!

Jamen for faen jeg parkerte ikke jeg leverer varer! Og sto derimot på en lasterampe.

Men neida.... det hjalp lite.... tror jeg skal brekke beina på jævlen!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

for 3 mnd siden stoppet jeg på p-plassen på elkjøp på carlberner.

var på lasterampa fordi je skulle levere no varer.

når jeg komtilbake etter 5 min så haddde jeg p-bot. og klagde!

etter 2.5mnd fikk jeg svar.

Grunnen til at jeg fikk bot er fordi jeg ikke hadde trukket en p-bilett. som forresten er gratos på den plassen!

Jamen for faen jeg parkerte ikke jeg leverer varer! Og sto derimot på en lasterampe.

Men neida.... det hjalp lite.... tror jeg skal brekke beina på jævlen!

Den er sur... Skikkelig sur. Er så utrolig mange politifolk/parkeringsvakter som er helt king-kong når de trekker på seg uniformen og drar på jobb. Driter fullstendig i alt som har med skjønn og empati og gjøre. Går kun etter boka.

UTSOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

verste episoden jeg har vært innblandet i var da jeg skulle hjelpe noe slektninger å flytte...parkerte ca 25 fra huset deres sendt på kvelden, og begynnte å hente ting inne i huset.. Bakluka på bilen var åpen og det var ingen TVIL om at det var flytting på gang..Etter den første runden med bæring (3 min) lå det en bot på frontruta.. FORBANNA KJIPT!! alternativet var å parkere på en offentlig parkeringsplass 250 meter unna, men det er vel litt ukurant når man skal bære sofaer osv??

Si hva dere vil om parkeringsvakter, men for meg kommer de alltid til å være idioter..Har tilgode å møte -en- parkeringsvakt som utviser skjønn i jobben sin!!

Pure VOLVO pover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by go40

verste episoden jeg har vært innblandet i var da jeg skulle hjelpe noe slektninger å flytte...parkerte ca 25 fra huset deres sendt på kvelden, og begynnte å hente ting inne i huset.. Bakluka på bilen var åpen og det var ingen TVIL om at det var flytting på gang..Etter den første runden med bæring (3 min) lå det en bot på frontruta.. FORBANNA KJIPT!! alternativet var å parkere på en offentlig parkeringsplass 250 meter unna, men det er vel litt ukurant når man skal bære sofaer osv??

Si hva dere vil om parkeringsvakter, men for meg kommer de alltid til å være idioter..Har tilgode å møte -en- parkeringsvakt som utviser skjønn i jobben sin!!

Var ikke det en lignende sak i TV2 hjelper deg? Mener å huske at boten til slutt ble slettet... Riktignok etter at TV2 var innblandet, og ikke etter klagebrev...

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endrer ikke mitt syn på parkeringsvakter på tross av det rairai kommer med. Enten er HAN parkeringsvakt, eller så er faren hans det, eller mora, eller broren, eller dama... uansett. P-vaktene i Horten har fått provisjon noen år nå. Dvs. jo flere de bøtelegger, jo mer får de i lomma. Klart de er rasshøl. Fleste parkeringsvakter jeg har sett ser skikkelig teite ut også. Veldig lite sympatiske personer som tar den jobben vil jeg mene. Kanskje de har hatt en fæl barndom og vil ta igjen på resten av verden på denne måten....må være noe sånn. Har selv opplevd at en hurpe ansatt som parkeringsvakt kommer løpende mot bilen da hun ser vi setter oss i og starter motoren for å kjøre....springer bort til bilen og vi sveiver ned ruta og lurer på hva hun vil liksom.. "Her......" så gir hun oss bota :mad: :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mfafa

Jeg endrer ikke mitt syn på parkeringsvakter på tross av det rairai kommer med. Enten er HAN parkeringsvakt, eller så er faren hans det, eller mora, eller broren, eller dama... uansett. P-vaktene i Horten har fått provisjon noen år nå. Dvs. jo flere de bøtelegger, jo mer får de i lomma. Klart de er rasshøl. Fleste parkeringsvakter jeg har sett ser skikkelig teite ut også. Veldig lite sympatiske personer som tar den jobben vil jeg mene. Kanskje de har hatt en fæl barndom og vil ta igjen på resten av verden på denne måten....må være noe sånn. Har selv opplevd at en hurpe ansatt som parkeringsvakt kommer løpende mot bilen da hun ser vi setter oss i og starter motoren for å kjøre....springer bort til bilen og vi sveiver ned ruta og lurer på hva hun vil liksom.. "Her......" så gir hun oss bota :mad: :mad:

Til parkeringsvaktenes forsvar må jeg si at det også kan finnes greie vakter... Og nei, jeg er ikke parkeringsvakt, ingen i slekten er det, ingen jeg kjenner er det, og jeg er ikke glad i de jeg heller :) Jeg holdt på å parkere ulovlig engang, uten å vite det (så meg ikke godt nok for). En parkeringsvakt kom bort. Jeg ruller ned vinduet. "Hadde jeg vært deg, så hadde jeg parkert der borte, så slipper du å få bot av neste vakten som kommer" sa han, og viste meg hvor jeg skulle parkere både lovlig og gratis.

Bra service!

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider