Gå til innhold

Må jeg sage av deg armene, parkeringsvakt?

Ranger emnet

FlyingVeeVee

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skulle levere varer midt i byn for noen uker tilbake. da den svære båten var her og det var så sinnsykt med trafikk. utenfor der som jeg skulle levere, sto det biler langs hele fortauet, så jeg bestemeg meg for å kjøre opp på fortauet og rygge meg bak til butikken istedet. kjørte opp litt lenger oppe i gaten, og begynte å rygge meg nedover på fortauet.. da kom det to parkeringsvakter løpende og sa at dette gikk da ikke an. så jeg kjørte ut igjen i veien, og spurte hvor i f* skal jeg parkere da? har jo 10 bord + stoler jeg skal levere. da ble dem forståelige, og hjalp meg faktisk. først foreslo dem at jeg kunne dobbeltparkere, men jeg sa at det er jo litt py å miste et bord over en av bilene jeg må snike meg forbi. joa, de var jo enige i det. ca. rett utenfor butikken jeg skulle levere er det noen meter med hendicap parkering. idet vi sto å diskuterte kjørte en av bilene som sto der. "kan eg parkere der då, no som hun kjører?". gikk fint det. eg rygde meg inntil fortauet med fronten langt uti veien. når eg skulle rygge meg inn var det faktisk en bil som stjal plassen, men parkfolka jaget dem vekk for meg faktisk. lurer på om det ikke var en hendicap bil i tilleg. då var eg grisefornøyd med de. i forrige uke parkerte eg på samme plassen, og mens eg var inne å leverte varer (liften sto nede og motoren igang), fikk eg en lapp på ruten der det sto noe "ja nå var du heldig som fant en ledig parkeringsplass bla bla bla" greier fra norges handicap forbund. ble faktisk litt irritert, for om jeg bruker 5 minutter på å lesse på\av bilen så bør da dem klare å vente såpass. det værste er vel at han\hun som satte lappen på ruten gikk inn å handlet de varene jeg leverte etterpå. .. langt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Decepe

Parkeringsvaktyrket faller inn under den kategorien jeg kaller: "Sengevætere og SlåttSomBarn folk"

Sammen med parkeingsvakt har vi Samferdselsminister, Skoletannlege og Vekter.

Jeg jobber som parkeringsvakt i et privat p-selskap ved siden av ingeniørstudier, og er hverken sengevæter eller offer for mishandling. Har jobbet som det i snart 2 år og har ennå ikke blitt skjelt ut eller truet. Har derimot møtt mange hyggelige mennesker som har innsett at vi faktisk gjør en viktig jobb. Hadde det ikke vanket bøter hadde folk satt fra seg bilen hvor som helst.

Jeg er fullt klar over at det finnes både kjipe p-vakter, samt noen useriøse p-selskaper, men jeg kan bare snakke for min egen del.

Dere som blir sure og lar truslene hagle skader bare deres egen sak. Å la en høflig person slippe bot er bare hyggelig, men når man nettopp har blitt skjelt ut kan jeg love dere at den boten blir fulgt opp.

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider