Gå til innhold

2000 celica med 19" felger.

Ranger emnet

vagen

Anbefalte innlegg

I første omgang så blir det (sånn ca):

Rod Millen frontleppe

Carcept sideskjørt

Custom hekk skjørt på USA utgave bakfanger

Karbon panser (http://www.seibon.com/Products/CFHood/picCFHoodCelica0002VS.htm)

Fjerne antenna fra taket

Fjerne vindusviskeren til bakruta

Modifisert audi coupe evo II vinge

Nye baklys av ett eller annet slag

Bredda skjermer + noen luft ventiler eller noe i forskjermene

Hel lakkering i en eller annen farge (ikke helt bestemt enda)

Får ikke råd til felgene jeg vil ha (regner jeg med), så monterer 2,5cm brede spacere sålenge for å fylle ut hjulbuene etter de er bredda. Kanskje lakkere felgene i annen farge. Avhenger litt av hvilken farge bilen får.

Solfilm og senking er jo allerede ordna.

Overnevnte er det som skal ordnes og være på plass innen 1 mai 2005. Etter det så er planen å få tak på felgene jeg vil ha (3 delte 9x19 forann og 10x19 bak), KW justerbart senkesett, T-SPORT motor. Så...er ett 2-3års prosjekt det her.

Andre ting som hadde vært gøy, men som jeg regner med jeg står over er karbon bagasjeluke og lamborghini dør hengsler.

Men hvem vet. vinner kanskje lotto? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Veldig pent.. Hvorfor gjøre så veldig mye mere?

Hvilke felger er det der? Bredde? Og hvordan er det å kjøre på 235/35/19?

Felgene er 8,5x19 SMC type "o" felger. Kjøre på 235/35 ? Nei...Du merket godt f.eks fotgjenger felt. Rister i bilen når du kjører over de hvite malte stripene :) Med andre ord: kjenner veien...godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dalheim

koster det mye for lamborghini dør hengsler? vanskelig å montere?

Dørhengslene er latterlige dyre. Ett sted rundt 1200-1400 dollar må du ut med for noen som er bra. Er mange forskjellige typer ute å går, og det er bare dumt å kjøpe det billigste du kommer over. Er noen som har opplevd at de har knekt mens døra har stått oppe, og da kan du jo tenke deg selv hvordan det går.

Og legg merke til prisen: 1400 dollar. Hvis du titter litt rundt her i landet, så finner du folk som er så frekke at de annonserer med at de selger hengsler til 13-14.000kr, og at det er KJEMPE BILLIG for de koster egentlig 20.000kr. Og det er jo bare bullshit.

Montering er sånn ca det samme på de fleste. Må løsne sideskjørtene, fjerne forskjermene, skru av orginal hengslene, sette på lambo hengslene, bruke en stund på justering, rulle innsiden av kanten på forskjermene, og skru alt sammen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider