Infinal Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Sitat Originally posted by passat kara jeg bestilte fk 60/40 fra fk.. gikk 2 uker men jeg fikk feil da!! stort ops!! jeg er jævli sur nå... men når du får ditt så sjekk nummrene mot mitt da så har jeg noe å slå i bordet med. jeg er mektig irritert håper på nytt sett og da blir det vel skåler foran.. når bestilte du foresten? vemund Bestillte for snart 2 uker siden... Håper jeg får det den uka her... Fikk du 40 mm. senkesett i stede for 60/40 mm el. ?? mvh.. Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Sitat Originally posted by Infinal Bestillte for snart 2 uker siden... Håper jeg får det den uka her... Fikk du 40 mm. senkesett i stede for 60/40 mm el. ?? mvh.. vet ikke hva jeg fikk så jeg er spent på å se hva du får. må sjekke nummerene opp mot hverandre da. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Sitat Originally posted by passat kara Hva slags leppe er dette ? Er det ikke samme leppe på alle golf 3 ? Synes alle ser like ut. Eller er det bare meg ? Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 du finner den leppa på golf3 vr6 og golf 3 gti.. det er en orginal-leppe fra vw. men de som har golf3 cl , gl og sånnt har en vanlig kjedelig leppe som ikke bygger ned noe særlig..så de kjøper vr6/gti leppe Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Sitat Originally posted by Mandel du finner den leppa på golf3 vr6 og golf 3 gti.. det er en orginal-leppe fra vw. men de som har golf3 cl , gl og sånnt har en vanlig kjedelig leppe som ikke bygger ned noe særlig..så de kjøper vr6/gti leppe ja ja regne med at du og e ska gjør det mandel? vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 jeg kommer nok til og kjøpe det ja. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Sitat Originally posted by Mandel jeg kommer nok til og kjøpe det ja. driver å prøve å selge no sentrallås sett jeg har liggendes jeg, så får jeg vel råd til det jeg også. koste 1200 på bilradio spesialisten da er vel ikke 800 er urimelig pris? ikke åpnet altså... ell du tru (nillson) mandel(A) vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 høres ut som en ok pris! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Her er et bilde av Vr6 leppa... ( Visst det fungerer..) Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Og noen andre... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 hei! er dette med det nye senkesettet på? den så jo lav ut da.. er den stiv ell? hvordan fikk du festet leppa? jeg har så lyst til å kjøpe sånn selv. hva ga du for grillen da? sånn leppe og grill e må få kjøpt også. faen var jo tøff bilen din da. vemund edit: hvor har du fått tak i de merkene på bak luka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Sitat Originally posted by passat kara hei! er dette med det nye senkesettet på? den så jo lav ut da.. er den stiv ell? hvordan fikk du festet leppa? jeg har så lyst til å kjøpe sånn selv. hva ga du for grillen da? sånn leppe og grill e må få kjøpt også. faen var jo tøff bilen din da. vemund edit: hvor har du fått tak i de merkene på bak luka? Er med det nye senkesettet på her ja. Blei greit stiv, men fortsatt behagerlig og kjøre. Leppa var det litt jobb med pga. at ingen av festene på VR6 leppa var lik inn på fangeren. Så jeg måtte bruke en dremel og freste ut i plasten, og skrudde den på innsiden.. Blei mye penere enn org. leppa iallefall.. Jeg betalte for grillen 1500 kr på Maxam tuning. Skal få tatt noen bedre bilder, blei litt mørke.. Kostet på bilen mye nå så det begynner iallefall å hjelpe.. Emblemet bak kjøpte jeg nytt på VAG til nyere type passat... Fra 94 og oppover, var ikke så dyrt heller, rundt 200 kr... Egil A. Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Sitat Originally posted by Infinal Er med det nye senkesettet på her ja. Blei greit stiv, men fortsatt behagerlig og kjøre. Leppa var det litt jobb med pga. at ingen av festene på VR6 leppa var lik inn på fangeren. Så jeg måtte bruke en dremel og freste ut i plasten, og skrudde den på innsiden.. Blei mye penere enn org. leppa iallefall.. Jeg betalte for grillen 1500 kr på Maxam tuning. Skal få tatt noen bedre bilder, blei litt mørke.. Kostet på bilen mye nå så det begynner iallefall å hjelpe.. Emblemet bak kjøpte jeg nytt på VAG til nyere type passat... Fra 94 og oppover, var ikke så dyrt heller, rundt 200 kr... Egil A. hei. ringte på leppe i sta, den kosta 850 kr på auto'n spørs om jeg bestiller fra der neste uke. jeg har lakka mine merker svarte bak. bilen din ble mye lavere en min da så det ut som. mvh vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Sitat Originally posted by passat kara hei. ringte på leppe i sta, den kosta 850 kr på auto'n spørs om jeg bestiller fra der neste uke. jeg har lakka mine merker svarte bak. bilen din ble mye lavere en min da så det ut som. mvh vemund Ok... Den ble noe høyere foran enn den var før men, nå er den mye bedre og kjøre.... Er greit nok men skulle likt å hatt justerbart... :) mvh. Egil A. Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg