Gå til innhold

Trenger CD-spiller til rundt 1000kr

Ranger emnet

superkonge

Anbefalte innlegg

Originally posted by superkonge

Heisan

Jeg trenger en rimelig CD-spiller til bilen. Vil ikke ut med mer enn 1000kr. Må ha 4 kanaler. Hvilken bør jeg kjøpe? Fint om dere legger ut link til nettbutikk med produktet.

Mvh Superkonge

4 kanaler til ?

Og er det snakk om rca utganger må du nok ut med 2000 for en brukbar en.. Ingen selger nye cd-spillere til 1000 såvidt jeg vet..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå :)

Har vært gjennom samme regla selv, trengte en ny spiller til rundt 1000kr, men fant ikke noe brukbart. Bilradiospesialisten hadde en BOSS-sak til 990,- men den ville ikke engang karen som jobbet der anbefale meg, så da ble det til at jeg kjøpte brukt. Det er masse spillere som annonseres på QXL ganske ofte. Selv endte jeg opp med denne, synes selv det var ett godt kjøp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la akkurat ut en ny spiller på QXL:

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=13233613

Merket er Foryou - modell CM110, ikke verdens mest kjente, men jeg må si jeg ble imponert over lyden for å være så billig. Jeg monterte selv modell CM226, men jeg tror inmaten er ganske lik på Foryou modellene. 4*45 watt, 4 linjeutganger, RDS, MP3 osv. Jeg har model CM203, CM206 og CM700 tilgjengelig også. Søk på internet, så finner du info om modellene. Om du hadde vært i nærheten av Oslo, kunne du jo hørt på CM226. Om du er interessert, kan du jo sende meg en mail. einar.dahle@vostok.nowww.vostok.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider