Gå til innhold

Diverse godsaker :D

Ranger emnet

Jokemasta

Anbefalte innlegg

Heisann

lurte på om noen viste om noen i norge eller svergie fører disse produktene som jeg driver å sikler litt på :)

1:

http://www.awesome-gti.co.uk/vw%20golfmk1/interior.html

Den kula det står wolfsburg edition på

2:

http://www.awesome-gti.co.uk/vw%20golfmk1/lighting.html

den løkta som er helt rød

Vis ingen i norge eller svergie fører disse produktene lurer jeg på om noen vet hvor mye det koster for å få sendt disse produktene inn i norge, porto, toll og lignende

Mvh

Joakim

VW Golf MK1 GTi 1983 mod(endelig mk1 igjen :D)

BMW e34 520i 24v 1995 mod

(x)Mercedes Benz 190 E 2,0L 1990 mod

(X) VW Golf MK1 GTi 1,8L 1983 mod(Savner deg allerede Jenta mi :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norskbildelsenter på liertoppen skaffer lyktene og mest sansynelig kula oxo.. ellers så har powerzone oxo mulighet til å skaffe lykter. men om du bestiller fra england eller tyskland så sparer du noe!.

prisen der nede +frakt+ norskmoms (24%)

Tok inn ting selv fra USA og sparte faktisk over halparten (da inkl moms og frakt) i forhold til en importør her i norge, tok riktig nok 2 uker lengre å få de siden jeg var privat person og ikke bedrift.

dette var elektriske deler fra http://www.autotechalarms.com

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for alle svar..

Får kanskje sende noen mailer rundt omkring å forhøre meg litt...

har sikla nok på den girkula nå... må bare had den :D

Mvh

Joakim

VW Golf MK1 GTi 1983 mod(endelig mk1 igjen :D)

BMW e34 520i 24v 1995 mod

(x)Mercedes Benz 190 E 2,0L 1990 mod

(X) VW Golf MK1 GTi 1,8L 1983 mod(Savner deg allerede Jenta mi :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by metz

er ikke awesome-gti flinke til å merke pakkene med "gift" hvis man spør om det ?

jeg mins noen her på forumet, som hadde bestilt derfra, sa det. de girkulene er forresten tøffe som bare det.

:)

Hva innebærer det å merke en pakke med "gift" da? slipper man toll og mva? Kan noen bekrefte at de gjør det? Det hørtes jo litt spennede ut da ;)

1983 VW Rabbit GTI

1972 Saab V4

1978 Opel Rekord

1977 VW Golf LS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Hva innebærer det å merke en pakke med "gift" da? slipper man toll og mva? Kan noen bekrefte at de gjør det? Det hørtes jo litt spennede ut da

ja da slipper du moms/toll ja...

men det er jo ikke helt lovlig da ;)

liten sjanse for at de oppdager det

vet om mange som gjør dette da de bestiller paintballutstyr fra usa

alizee_dance_real.gif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler og ikke få avsenderene til å merke pakka med "gift"! Hvis tollerene ikke tror på deg har du et helvete med å få pakka ut av tollen. Har opplevd dette selv, og da tok det 3 uker og MANGE telefoner for å få pakka. Og da endte det med at jeg måtte betale en liten sum moms..

"Anbefaler" heller å jukse med innholdsverdien på pakka. Altså falsk kvittering. Dermed er det mye vanskeligere for tollerene å holde igjen pakka, da de ikke har noe grunnlag for å si at delene verdt så lite..

1991 Golf cabriolet G60

1991 Passat syncro G60

1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider