Gå til innhold

Bilde av Bilcross bilane deres!!

Ranger emnet

Volvo-Lars

Anbefalte innlegg

• Svar 507
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 months later...

Har på følelsen av att vinteren blir lang uten stevner å reise til, så da blir det å sette isammen no mere bil da..:wonder:

Volvo245BC3.jpg

Kjøpt inn og startet på en klubbløpsbil. EU-godkjent og i god bruksstand. Mulig det kommer en egen "tråd" på denne, men vil se litt ann først hvor ille det bærer i veien.. Hehe

Volvo245BC33.jpg

Bur er laget og montert av Tom Karlstad.

Volvo245BC35.jpg

Har på følelsen av att dette kommer til å bli en bra bil!

VolvoRCN71.jpg

142-bygginga har kommet igang igjen også heldigvis. Kommer nok ett godt stykke på denne også i vinter.

Volvo745BC60.jpg

Clutch'n evt clutch-pumpa på denne må også byttes i vinter

BMWE30320i71.jpg

Mens denne stakkaren her sannsyneligvis har gått sine siste metere på bane.. Om ingen kjøper den og retter den opp igjen da.. Må nok bytte ut hele venstre innerskjerm fra torpedo og fram.. (revna/trekkspill)

Så vinteren skal nok gå, selv om det ikke er så stas å skru når det er kaldt.. Må man så må man! :blah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8?? Og alle skal bygges opp? Da er det vel snart så man begynner å lukte på 3-siffred beløp, eller?? Golf I alle sammen, eller går du over til Golf 2 nå da? Er det orginale GTI'r det da, eller skal du trimme og styre med den også? Lager dere burene selv og gjør absolutt alt som skal gjøres på egenhånd? Tøff satsing værtfall! Hiv ut noen bilder a!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte 7 Golfer (+at vi har kjøpt en golf diesel senere) og 10 Motorer, og en haug av karossdeler og andre saker for 16000! Det er det jeg kaller billig!

Det er 5 Golf toere og 3 enere, alle toerne skal selges og enerne skal jeg ha sjøl^^ 3 av dem er solgt alt forresten.

Bura kjøper vi ferdig bøyd for 2000kr, men setter i og gjør alt det andre sjøl. Den bilen jeg starta på først var så UTROLIG rustete så den har jeg brukt aaaaaltfor lang tid på... Men nå er den nesten klar og kjøperen står klar tell å hente:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poloen min er nok egnet som bilcrossbil når den skal inn på eu i mars. Hvis den ikke går igjennom da... hadde den funka greit tror dere? Med mer motor da selvfølgelig, vekta er det ihvertfall ikke noe å si på :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hvorfor ikke, veier vel det samme som en golf og golfer går jo faktisk godt i bc.. jeg har tatt starter med standard 1,8 golf uten sperre og det var første gangen jeg kjørte forhjulstrekk, første gang på kongsberg banen også faktisk. lå først hel til 2.runden hvor motorfestene røyk.

litt mange biler a Nystuen. hehe, godt å ha litt å pusle med i vinter.. selv er jeg blitt drittlei så i vinter er det kun 2 motorer jeg skal bygge, en til ascona'n med doble og litt sånn snacks også skal jeg bare se over motoren i 740'n + slipe inn nye ventiler. toppen til ascona'n skal også med på jobben en tur for å kontroll måles med laser, den gikk varm på landsfinalen så det er jo muligheter for at den er skeiv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider