Gå til innhold

Bilde av Bilcross bilane deres!!

Ranger emnet

Volvo-Lars

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 507
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

noen av gammel bilene mine =)

audi 80 ombygd til 90 med 2.0 5syl audi femmer :P

audienmin.jpg

audien.jpg

uvs050822-027.jpg

vw polo mk1 med 1.8 golf motor å hjuloppheng (etterkvert gti motor)

Photo-0181.jpg

Photo-0219.jpg

Photo-0176.jpg

Photo-0183.jpg

Vw Passat Gt 5e (orginalt med 2.3 5syl audi femmer!)

S5030005-1.jpg

S5030004-1.jpg

S5030011.jpg

DSC00732.jpg

så etter fjorårs sesongen ble jeg lei av å plages med drivledd å etter 4 år med framtrekk på bane tengte jeg at jeg ville prøve bakhjulstrekk

ny bilen: (bare gådd 540,000) ;)

DSC00705.jpg

DSC00706.jpg

DSC00715.jpg

så hvorfor en turbo diesel spør dere..

jo nemlig for at dieseln som er i disse er en vw motor å med samme biltsirkel som audi femmern på girkassa så da tok jeg bare motoren fra gammel passaten (gådd 315,000 aldrig overhalt =)) å puttet i denne så det ble litt gromm lyd av volvoen ;)

DSC00736.jpg

bilen er ikke ferdig enda mn det kommer bilder når den er det =)

har bygd mye andre biler også men dette er hovedsaklig de jeg har bygd til megselv =)

Endret av devil duck

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jag diggar biltransporteren din.. hehe

den er jo god den =) den veier 250kilo å har nyttelast på 1500 kilo =) :sombrero:

måtte skifte dragene på den her om dagen da de var sprokken hallveis igjennom :P

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fikk en rapport om den gode gamle 244'n i helga ja.. Hehe

Jævli god bil å kjøre, tross slaskete bakstilling. Nesten så jeg sku ønske jeg hadde den stående her som reservebil, men når stakkaren hadde SÅ lyst på den att han la inn 8 bud, så fortjente han den vel også.. Hehe

Selv ga jeg 6000.- for den og det var vel en mere vettug pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' jeg fikk en rapport om den gode gamle 244'n i helga ja.. Hehe

Jævli god bil å kjøre, tross slaskete bakstilling. Nesten så jeg sku ønske jeg hadde den stående her som reservebil, men når stakkaren hadde SÅ lyst på den att han la inn 8 bud, så fortjente han den vel også.. Hehe

Selv ga jeg 6000.- for den og det var vel en mere vettug pris...[/quote']

ja det så jeg når han tok igang, akselen bevegde seg en del når det røska igang.

hehe han la 8 på den faktisk, jamen daså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han ikke har satt i foringa igjen som jeg fortalte han om? Haha

Amundsen sto å så på min siste dekkoppvarming med den bilen, og det meste hadde slaska baki der, sa han.. Hehe Merka det, for hele bilen gynget.. Er knapt nok igjen ei eneste vettug foring baki der, og den ene var så å si smuldret vekk så jeg.. Ble den solgt videre eller fikk han den med seg hjem? Hadde visst ikke røket så ille av den nå heller, så sikkert utbytta bunn i det minste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider