Essex Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 da har jeg snakket med if, og fått et bud! 255000 lød budet på, noe jeg takker ja til;) så da er det vel 'bare' en perm eller to med papirer, så er dette i orden. det skulle visst gå ganske fort nå sa de, får håpe på det. så da er jeg på utskikk etter ny bil, men innrømmer at jeg sliter litt! men TRUR det står mellom enten denna: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 eller denne her. muligheten for andre av disse bilene er selvsagt tilstede, men.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CZT Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Gå for 200SX'en :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insolved Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 GTi-R'en hadde jeg tatt.. men det er nå meg :) Siter 1997 Volvo S70 2.0LT x - 1997 Volvo S70 2.0S --- 1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 vel mye pris forskjell da essex ? men 200'n er vel litt finere.. men du kan gjøre en del med gtr'n slik at den blir heftig.. men er jo litt mer rundeformer på 200'n Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Originally posted by Pacmania vel mye pris forskjell da essex ? men 200'n er vel litt finere.. men du kan gjøre en del med gtr'n slik at den blir heftig.. men er jo litt mer rundeformer på 200'n stor prisforskjell. blir det gti-r blir det mer trimming etc. men 200sx er feit bil da, plussa at den er mye nyere, så..hehe, sliter jeg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 S14a er jo noe av det råeste som finnes, så jeg hadde ikke vært i tvil på det valget der... Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Jeg liker GTi-R'n best, med litt sprut i motoren og 4-hjulstrekk 200SX'n er jo finest, men ikke like morsom. Er det ikke omtrent like store motorer da? Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Originally posted by famir S14a er jo noe av det råeste som finnes, så jeg hadde ikke vært i tvil på det valget der... det er klart. men det må jo tas med i vurderingen at jeg faktisk har vraket en sånn bil... Calib'R: samma motor i begge, bare at gti-r har 20hk mer, altsa 220hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 kjenn etter på magefølesen essex;) Rumler den for Gti-r eller 200sx? Begge bilene er råe så det er nok et vanskelig valg:) Men lykke til med bilvalget da :D :D Lars Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 200!!!! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 200 sx er penest! Men en GTI-R er nok morsomst å kjøre. Hvis du kjøper deg en GTI-R og trimmer den får du en mye morsommere bil enn en vanlig 200 sx for samme summen penger. Men med en trimmet GTI-R vil jeg tro du burde være glad i å skru bil... De begynner å bli gamle, og slitasjene på de begynner vel å bli merkbare. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 200 sx:D!!!!!! Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 GTI-R uten tvil... slipper slike stygge overraskelser med 4wd vettu ;) neida... seriøst... skjeldnere bil selv om den er endel eldre... uansett blir du nok ikke forsikrings selskapets yndling:D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Jeg hadde valgt GTi-R. Den er det ikke mange av her i landet og minner mye om en 323 GT-R, bare litt mer voksen + haugevis av tuning for denne. Ser Pettersen har begynt å ta inn disse nå Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg