Gå til innhold

If forsikring og 'min' 200sx

Ranger emnet

Essex

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

200SX ser veldig mye bedre ut; den andre er litt vel "rice" for min smak. Egentlig er jeg vel ikke så veldig japse-fan, men SX virker som en interessant bil. For denne prisen får du som nevnt av noen andre en MR2 turbo. Jeg har tidligere vært farlig nær ved å kjøpe en slik. Ser skikkelig bra ut.

Husk at du for 200.000.- + får bl.a. en 89-90 Porsche 944 Turbo S. 250HK (+ chip 5.000.- = 300HK). Bedre kjøreegenskaper skal du lete lenge etter. Porsche klubben er også en meget trivelig gjeng å være sammen med!!

Bruk litt tid å finn deg en god bil.

Lykke til

Eivind

1985 Porsche 3.2 Carrera

2011 Ford Focus Titanium

x 1986 Porsche 944 Turbo

x 1986 Porsche 944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

Men jeg tror nok ikke du kommer til å få glemme dette med det første.. ;)

ikke du heller trur jeg:)

det er sikkert flere som har snurra..........

men hvorfor driver dere andre å maser på andre biler, det er da ganske klart at jeg ikke skal ha noen andre??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, essex..

200sx er en fin bil. den går greit også..

MEN, du har faktisk hatt en sånn. Prøve noe nytt?

Du har jo funnet en GTI-R. En liten bil med mye pulver og 4x4..

Trim litt, få mere futt.. + at du fjerner det stygge panseret.. og fjerner alt som får den til å se ut som en GTI-R.. da har du mange historier å fortelle etterhvert..

går utifra at 200sx er en ganske mye mere komfortabel bil og GTI-R'n er et mere leketøy..

Men, viktigste faktorene er jo det at du har hatt en 200sx :)

Hvilke andre biler da? Du er hardbarka NISSAN gutt?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Vel, essex..

200sx er en fin bil. den går greit også..

MEN, du har faktisk hatt en sånn. Prøve noe nytt?

Du har jo funnet en GTI-R. En liten bil med mye pulver og 4x4..

Trim litt, få mere futt.. + at du fjerner det stygge panseret.. og fjerner alt som får den til å se ut som en GTI-R.. da har du mange historier å fortelle etterhvert..

går utifra at 200sx er en ganske mye mere komfortabel bil og GTI-R'n er et mere leketøy..

Men, viktigste faktorene er jo det at du har hatt en 200sx :)

Hvilke andre biler da? Du er hardbarka NISSAN gutt?

"Det stygge panseret" har sin funksjon, en IC som "ligger å lurer" under der... Men det er jo bare å få seg en FMIC, og dumpe panseret. ;)

Ellers så vil jeg nok tro at 200 er mer leketøy enn GTI-R`en på sommerføre. Så iallefall ut som Bjørn og Eirikoo var de som hadde det "gøyest" rundt banen på Japsetreffet. Men det er endel mer vinterføre på østlandet enn her i vest, så hadde jeg bodd der borte hadde jeg kanskje tenkt litt annleis.. Men synes det er best med en bil som er optimal på tørr asfalt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200'n er desidert fetest!

Men husk at vi bor i Norge... GTi-R er desidert råest å ha i detta landet trur jeg! ;)

Kjedelig at girkassa ikke tåler så mye, for motoren kommer man jo langt med.

Hadde jeg vært deg hadde jeg vurdert Mazda RX-7 og Toyota MR2 Turbo.

Det er jo også konge biler.

Du får lett en knall MR2 Turbo til under 200.000, TG Bil hadde en til 180.000kr med 300hk sist jeg hørte med dem.

Og en RX-7 FD er jo også mulig å få klørene i for noe over 200.000kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mr2 er en jævla liten bil da.. den er det faen ikke plass til noe mere enn 2 personer i.. og ei cola liksom...

vet ikke om det er noe større plass en f3d rx-7, men den har hvertfall bagasjerom osv...

rx7 er jo tøft det også...

mr2 er sykt rått, men jævla lite praktisk

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

mr2 er en jævla liten bil da.. den er det faen ikke plass til noe mere enn 2 personer i.. og ei cola liksom...

vet ikke om det er noe større plass en f3d rx-7, men den har hvertfall bagasjerom osv...

rx7 er jo tøft det også...

mr2 er sykt rått, men jævla lite praktisk

-Den har bagasjerom.. Hvis man tar ut reservehjulet har man bagasjerom framme oxo..

-Ser faktisk på det som en fordel å ikke ha baksete, slipper "kjøreoppdrag". Skulle man ha veldig behov for flere seter kan man velge å vrake i kameraters biler (de vil som regel byttelåne) :) Eller kamerater kan kjøre heller, så hviler MR2`n. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider