Odde Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 har grill å lykter liggende men trenger jeg hvirkelig frontlpate til rallye også, er det noen som vet, funker ikke jetta eller corrado frontplate. Siter Odde. -2000 Lexus IS 200 sport -90 VW Golf GTI G60 *01 Skoda Octavia stv.(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Plata fra Jetta funker fint, har det selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 mye modding?? Siter Odde. -2000 Lexus IS 200 sport -90 VW Golf GTI G60 *01 Skoda Octavia stv.(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by Odde mye modding?? Aner ikke, sto på når jeg kjøpte bilen, men jeg tror det er bare å skru rett på uten noe modding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by Opus Aner ikke, sto på når jeg kjøpte bilen, men jeg tror det er bare å skru rett på uten noe modding. sikker på at du ikke har jetta-front og ikke rallyfront. Du har ikke så sinnsykt bra bilde i avataren din, men ser ut som jettafront for meg. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Hmmm... Du kan vel bruke frontseksjon av en jetta.. Men den er større enn den rallyseksjonen... Så må nok fikse litt da.. Sparer penger da men... Det beste er å ha rallyseksjonen.. Da er det jo bare å smette det på... :) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg